“Såg bättre ut utifrån.”

Rankad som nr 138 av 330 Restauranger i Puerto del Carmen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Såg bättre ut utifrån. Köttet var något segt, bearnaisen smakar inte som bearnaise. Mycket personal men ingen kanonservice.
Efterrätterna var bra men en chokladfondant ska vara varm, denna var kall men god.

Datum för besöket: februari 2020
Tack ZingoZprite

Omdömet skrevs 31 oktober 2019

Denna restaurang var helt okej.
Servicen var kanon men maten var på sin höjd medioker, tyvärr.
Medium var extremt well done. Priset matchande inte maten betydligt dyrare.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Zingo E
Omdömet skrevs 11 december 2018 från mobil enhet

Det verkar inte som att spanjorer har en aning om hur man gör en bea från grunden... Varit med om samma problem på mallorca, bara den är gul med ngn nedklippt ört så klassas den tydligen som det. Tournedon helt ok, men det var inte filé som serverades, dessutom onödigt dyrt. Finns absolut bättre restauranger här.

Datum för besöket: december 2018
Tack Janne S
Omdömet skrevs 25 november 2017 från mobil enhet

Vi åt en lax med champagnesås och en grillad macka med pommes, ingen av rätterna var goda tyvärr....

Datum för besöket: november 2017
Tack toxva
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Vi åt pasta, pizza, soppa och fisk, allt var så gott och vällagat! Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Bra priser var det också! Kan även rekommendera jordgubbarna med glass och grädde till dessert!

Datum för besöket: november 2017
Tack jennyhF9151YK

Resenärer som tittade på Restaurante Universo tittade också på

Costa Teguise, Lanzarote
Puerto del Carmen, Lanzarote

Lanzarote, Kanarieöarna

Besökt Restaurante Universo? Berätta vad du tyckte!