“Slarvig betjäning”
Omdöme om Pizzeria Capri

Pizzeria Capri
Rankad som nr 97 av 377 Restauranger i Puerto del Carmen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 19 november 2016

Beställde en kycklingrätt, satt och väntade länge cirka 30 minuter frågade vad hade hänt, får det mest dumma svar, lasagne tar lång tid och det parmesanosten tar lång tid att tina upp berättade servitören på klingande svenska. Förklarade att jag hade beställt kyckling, som innehöll mozzarella och aubergine och efter ytterligare 15 minuter senare kom samma servitör och skulle servera mig en pizza. Ja sedan hade jag ju sett att man hade serverat andra gäster samma kycklingrätt som jag sent omsider fick. Fick till svar från ägaren att man hade bränt min kycklingrätt och fick göra om den - hur det smakade, åt skogen så dåligt och de ansåg att jag inte skulle få någon kredit nota på deras dåliga omdöme. Talade med ett svenskt par vid bordet bredvid som hade bara goda erfarenheter, Men nu fick de också erfara dålig betjäning. Så sprid detta vidare - eller vart jag drabbad som gick som kvinna ut och åt själv då är det diskriminering.

Tack Trisse-sussie

Omdömet skrevs 14 januari 2016 från mobil enhet

En liten restaurant med mycket bra mat. Servicen helt perfekt och vi åt pasta som smakade utmärkt. Låt er inte luras av fasaden Restaurante är mycket bra

1  Tack Jens W
Omdömet skrevs 30 maj 2013

Lanzarote har varit ett stadigt resemål sedan jag var barn. Och Pizzeria Capri har alltid varit ett garanterat besök sedan dom öppnade för ungefär 18år sedan.

Det har självklart vart förändringar under en så pass lång tid, men det som alltid har stått ut är kvalitén på råvarorna dom använder och servicen.
Många av personalen har dessutom varit med sedan restaurangen öppnade.

Jag är själv väldigt svag för dom flamerade kötträtterna men måste också säga att pizzorna är bland dom godaste jag någonsin ätit.

Utöver min egen rekommendation anser jag att faktumet att restaurangen är ett stamhak för lokalbefolkningen (dom som borde veta) visar på vilken bra mat dom har.

• Atmosfär
1  Tack Mathias G
Omdömet skrevs 2 augusti 2012

Vi älskar god mat och är kräsna av oss, kvaliten och smaken på köttet var utmärkt, sedan fick vi hjälp med att välja ett gott passande rödvin.
Rekomenderas starkt!

• Atmosfär
Tack Juan G
Omdömet skrevs 20 juli 2012

Kanske inte den billigaste pizzan men värt vartenda öre, botten är så tunn och god att jag till och med äter kanterna. Och om du väljer flamberat med någon fantastisk sås så smakar det himmelskt men är inte något om du jagar kalorier.

Tack bibass2

Resenärer som tittade på Pizzeria Capri tittade också på

Puerto del Carmen, Lanzarote

Besökt Pizzeria Capri? Berätta vad du tyckte!