“Missa inte!”

Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Gå dit! Vill ni ha god indisk mat är det rätt ställe att gå till. Väldigt god mat och trevlig personal!

Datum för besöket: februari 2020
Tack ZingoZprite
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 803)

Omdömet skrevs 1 november 2019 från mobil enhet

En trevlig restaurang med god mat och trevlig svensk talande person.
Och som med all indisk mat så är den fri från gluten och det fanns glutenfria alternativ till bröd.

Datum för besöket: november 2019
Tack 473berndtl
Omdömet skrevs 1 mars 2019 från mobil enhet

Vi har varit 2 ggr på denna rest på vår semester och båda ggr var vi mkt nöjda.
God smakrik mat i stora portioner. Trevlig personal( en av dem talade svenska!). Min man älskar riktigt stark mat och servitören fixade så min man blev supernöjd! Han åt en jogan josh med extra chili. Jag åt chicken butter, smaskens!

Datum för besöket: mars 2019
Tack annbC7783DI
Omdömet skrevs 6 januari 2019

Denna Restaurang är absolut en av de bästa vi har varit på, maten är WOW, vi har rest till Lanzarote i många år och Aroma är verkligen vår favorit. det är så fin service, atmosfär , det är rent på toaletterna. Priserna är väldigt bra . När man kommer till Lanzarote är det Aroma man först vill besöka. Vi rekommenderar verkligen att gå dit och äta . Inger Maria och Tore

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Tore F
Omdömet skrevs 18 december 2018 från mobil enhet

Allt var på topp!, mycket trevlig personal. Och maten var bland det bästa. Dock lång väntetid men värt väntan!

Datum för besöket: december 2018
Tack Momme22

Resenärer som tittade på Indian Aroma tittade också på

Puerto del Carmen, Lanzarote

Besökt Indian Aroma? Berätta vad du tyckte!