“Bra mat och service”
Omdöme om Mumbai Masala

Mumbai Masala
Rankad som nr 5 av 380 Restauranger i Puerto del Carmen
Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Mycket bra mat och trevlig personal! Har inte ätit mycket indisk mat tidigare men detta gillade vi verkligen.

Tack jocl89

Omdömet skrevs 1 maj 2017

Kryddstark Indisk mat men de var noga med att fråga hur starkt man vill att det ska vara. Mycket bra service, kan varm rekommenderas

Tack cinalydahl
rohit D, Manager på Mumbai Masala, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2017

Tusen tuk ;)
Thankyou
Kind regards

Omdömet skrevs 30 mars 2017

Trevligt ställe med utmärkt service från den trevliga personalen. Rikliga portioner med bra smaker och speciellt havskräftorna är att rekommendera. Det ända lilla negativa var "husets vit vin" som var smaklöst. Ta något från vinlistan istället.

Tack Hasse N
rohit D, Manager på Mumbai Masala, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2017

Thankyou Hasse we will try our best to improve and deffinately consider using your advice.

Omdömet skrevs 16 mars 2017 från mobil enhet

Under vår vistelse i Puerto del Carmen besökte vi Mumbai vid två tillfällen. Vi fick utmärkt mat båda gångerna. Vänlig och uppmärksam personal gör att vi varmt rekommenderar er att besöka restaurangen.

Tack Kerkja
rohit D, Manager på Mumbai Masala, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2017

Thankyou. Appreciate it.

Omdömet skrevs 5 mars 2017 från mobil enhet

Mycket god mat med många val av kryddning och ris alternativ. Väldigt trevlig och service inriktad personal.

Tack Stefan N
rohit D, Manager på Mumbai Masala, svarade på det här omdömetSvarade 6 mars 2017

Tusen tukk stefan. :)

Resenärer som tittade på Mumbai Masala tittade också på

Puerto del Carmen, Lanzarote

Besökt Mumbai Masala? Berätta vad du tyckte!