“Bra service, supertrevlig”

ChaKra
Rankad som nr 61 av 451 Restauranger i Elche
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Bra service, supertrevlig personal
god mat och bra vinlista, lokala och nationella viner
Livemusik.

Prisvärt

Datum för besöket: juli 2020
Tack 72mathiasj

Omdömet skrevs 2 maj 2019 från mobil enhet

Trevlig restaurang med bra mat och trevlig personal med bra service. Härlig trubadur som spelade hela kvällen.

Datum för besöket: maj 2019
Tack pettan_69
Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Ute med vänner på middag. Uppskattad barnmeny. Vuxna sällskapet åt olika fiskrätter som uppskattades allihopa. Perfekt vitt vin till maten. Servicen personlig och perfekt.

Datum för besöket: juli 2017
Tack jtal62
Omdömet skrevs 9 juli 2017

God mat, bra service av trevlig personal, fräsch lokal, denna restaurangen kommer Vi att besöka igen.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Pom84
Omdömet skrevs 31 augusti 2016 från mobil enhet

Prisvärt och vällagad mat. Fina lokaler. Nyrenoverat. Bra personal som såg till att man hade det som man behövde. Värt ett besök.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack margareta831

Resenärer som tittade på ChaKra tittade också på

Los Arenales del Sol, Costa Blanca
Elche, Costa Blanca

Besökt ChaKra? Berätta vad du tyckte!