Omdömet skrevs 13 juli 2017

Vi var jättenöjda med det här hotellet. Låg en bit upp med en ganska lång backe men det blev bra träning. Hotellets ägarinna var engelska och jag uppskattade verkligen att hon gick runt och pratade med gästerna.Det var första gången för mig. Läget på hotellet var underbart, som sagt låg det en bit upp men vilken utsikt vi fick.

• Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Eija A
AM732014, Owner på Paradise Hotel Corfu, svarade på det här omdömetSvarade 16 juli 2017

Thank you for your review. We hope to see you at the Paradise again despite the hill! Kind regards from all the staff.

Omdömet skrevs 31 oktober 2015 från mobil enhet

Jag besökte detta hotel 2008 med min familj. Det jag gillade med detta hotell var utsikten från poolområdet. Frukosten var helt okej, inte så jättestor. Rummen var väldigt fina och det fanns en rätt så stor balkong. Personalen var dock inte så jättebra på engelska kom jag ihåg, men det var ett bra hotell då man kunde hyra bil.

Bodde här: oktober 2015, reste med familjen
Tack Jenny K
Omdömet skrevs 10 augusti 2015 från mobil enhet

wifi fungerar inte om inte är en vip rum vilken vi tyckte att det var dålig.
60 euro för air conditioner tyckte att det var dyrt.
Frukost är fattig och standard.
Ett plus för frukost personalen som var alltid glada och hjälpsamma.
Rent och fint hotel.
Tror att vi kommer tillbaka.

Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
Tack marcelaanazco
Omdömet skrevs 7 september 2011

Det var lugnt och skönt . Man kunde verkligen koppla av.Frukosten var ovanligt bra annars brukar det bara vara kaffe och bröd . Här fanns både flingor , mjölk, färsk frukt ,pålägg och oliver och kaka till kaffet. Ett plus var att vi och våra vänner fick rummen bredvid varandra.

• Bodde här: juli 2011, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med Apollo
1  Tack Madeleine C
Omdömet skrevs 11 augusti 2011

Plus:
¤ Fin pool och trevligt poolområde. Fanns alltid lediga solstolar och man kunde både ligga i skugga och sol.
¤ Bra service. Mycket trevlig personal
¤ Nära till bussen och man kan ta sig till många fina order via denna.

Minus:
¤ En bit att gå till stranden och till stan. En lång uppförsbacke på hemvägen gör att det känns längre.
¤ Bristfällig frukost. Juice ingick ej (Endast apelsinsaft), Man fick betala extra för bla. yoghurt. Trist bröd. Något enformig frukost.
¤Det var förbjudet att dricka och äta sådant man inte köpt i poolbaren vid poolen.

Rummet: Spartanskt möblerat. En kontroll till AC:n och värdeskåp gick att köpa till. Endast 1.20 säng för två personer. Men sängen var ganska skön. Mycket lyhört.

• Bodde här: augusti 2011, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Apollo