“Nyrenoverad fin lägenhet med underbar solig ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
9 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ospecificerat
Alla senaste på svenska
Destinati ...
1 omdöme
“Nyrenoverad fin lägenhet med underbar solig terass.”
Omdömet skrevs 29 maj 2019 för en vistelse i maj 2019

Allt motsvarade våra förväntningar. Lägenheten var i ett skick som helt ny och var välstädad. Rummen var rymliga och vackert inredda. Terassen var underbar med solsken från ca 11:00 tills den gick ned på kvällen. Lägenheten låg i ett mycket tyst och fridfullt område. Det enda negativa för oss, som är ett äldre par, var att trapporna till översta våningen var jobbiga. Man bör kanske upplysa om att det i huset saknas hiss. Om vi återvänder till Son Bou så kommer vi att välja denna lägenhet trots trapporna.

Datum för vistelsen: maj 2019
maj 31 2019
Muchas gracias Hans por tu opinión. Espero volver a vernos el próximo verano. Traduzco tu opinión a nuestro idioma:

"Todo cumplió con nuestras expectativas. El apartamento estaba en una condición completamente nueva y estaba limpio. Las habitaciones eran amplias y muy bien decoradas. La terraza era maravillosa con sol desde aproximadamente las 11:00 hasta que bajó por la noche. El apartamento estaba en una zona muy tranquila y pacífica. Lo único negativo para nosotros, que es una pareja de más edad, fue que las escaleras del piso superior eran incómodas. Tal vez uno debería decir que no hay ascensor en la casa. Si volvemos a Son Bou, elegiremos este apartamento a pesar de las escaleras".
dorotea t
Rom, Italien
Nivå 1 Skribent
4 omdömen
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan för en vistelse i september 2019

Datum för vistelsen: september 2019
sep 10 2019
Muchas gracias por vuestros comentarios. Espero volver a veros en otra ocasión. Grazie mille!!!!
Egin18751 ...
Madrid, Spanien
2 omdömen
Omdömet skrevs 14 juni 2019 för en vistelse i juni 2019

Datum för vistelsen: juni 2019
jun 29 2019
Muchas gracias por tus comentarios. Esperemos volver a veros pronto. Saludos
carolinam ...
Nivå 2 Skribent
4 omdömen
3 omdömen om hotell
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017

Datum för vistelsen: augusti 2017
aug 9 2017
Muchas gracias por la valoración. Ha sido un placer.
Andrea G
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
3 omdömen om hotell
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 för en vistelse i juli 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera