“Nyrenoverad fin lägenhet med underbar solig ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
18 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Utmärkt - baserat på 18 omdömen

Omdömen från våra medlemmar

Destinati ...
1 omdöme
“Nyrenoverad fin lägenhet med underbar solig terass.”
Omdömet skrevs 29 maj 2019 för en vistelse i maj 2019

Allt motsvarade våra förväntningar. Lägenheten var i ett skick som helt ny och var välstädad. Rummen var rymliga och vackert inredda. Terassen var underbar med solsken från ca 11:00 tills den gick ned på kvällen. Lägenheten låg i ett mycket tyst och fridfullt område. Det enda negativa för oss, som är ett äldre par, var att trapporna till översta våningen var jobbiga. Man bör kanske upplysa om att det i huset saknas hiss. Om vi återvänder till Son Bou så kommer vi att välja denna lägenhet trots trapporna.

Datum för vistelsen: maj 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
maj 31 2019
Muchas gracias Hans por tu opinión. Espero volver a vernos el próximo verano. Traduzco tu opinión a nuestro idioma:

"Todo cumplió con nuestras expectativas. El apartamento estaba en una condición completamente nueva y estaba limpio. Las habitaciones eran amplias y muy bien decoradas. La terraza era maravillosa con sol desde aproximadamente las 11:00 hasta que bajó por la noche. El apartamento estaba en una zona muy tranquila y pacífica. Lo único negativo para nosotros, que es una pareja de más edad, fue que las escaleras del piso superior eran incómodas. Tal vez uno debería decir que no hay ascensor en la casa. Si volvemos a Son Bou, elegiremos este apartamento a pesar de las escaleras".
Naomi N
Newquay, Storbritannien
Nivå 2 Skribent
7 omdömen
Omdömet skrevs 22 oktober 2019 för en vistelse i oktober 2019

Datum för vistelsen: oktober 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Cristinas ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 29 augusti 2021 för en vistelse i augusti 2021

Datum för vistelsen: augusti 2021
sep 1 2021
Muchas gracias por vuestra opinion. Ha sido un placer conoceros y me alegro de que hayáis disfrutado del apartamento y de la Isla. Tomo nota de todo!!!!
ernestt22 ...
1 omdöme
Omdömet skrevs 30 juli 2021 för en vistelse i juli 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
jul 31 2021
Gracias por todo!!!. Ha sido un placer conocerte. Saludos y a disponer!!!!
Omdömet skrevs 31 maj 2021 för en vistelse i maj 2021

Datum för vistelsen: maj 2021
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera