“Litet och lugnt”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: Mer än 3 timmar
Omdömet skrevs juli 20 2016

Stranden i Argassi är liten och ganska trång, vilket har sina fördelar om man vill ha det lugnt för den var inte särskilt välbesökt när vi var där mitt under högsäsong. För just bad finns det massor av finare stränder på ön. Ett tips är att hyra en fyrhjuling och bara fortsätta vägen söderöver som är kantad av fina stränder. Att sitta vid Argassi strand när solen går ner är däremot helt fantastiskt vackert.

Tack Infoufot

Omdömet skrevs juli 26 2015

Stranden ligger precis vid hotellet. Vi tog bussen varje dag från peters resebyrå till St Nicholais beach, Bra strandsängar, bar och vattensporter.

Tack Karina52130
Omdömet skrevs juli 17 2015

Stranden var inte så värst fin och inte så jätte fräsh. Det fanns en del vattensporter vilket var ett plus. Det var mysigt att äta middag vid solnedgången på kvällen.

Tack Saga W
Omdömet skrevs juli 5 2015

Inge vidare strand och vattenkvalitet. Känns smutsigt och oorganiserat. Funkar för snabbt dopp men inte mycket mer...

Tack carlhenrikrapp
Omdömet skrevs juni 21 2015

Helt okej, något skräpig strand.
Solstolarna var en katastrof att komma upp ur speciellt om man är kort som jag!
solstolarna hade inga problem att fälla ihop sig själv så man satt i mitten... kändes som en dålig kalle anka film...
Restaurangen/baren på stranden var som förväntat dyr!

Tack Ingvar R

Resenärer som tittade på Argassi beach tittade också på

Besökt Argassi beach? Berätta vad du tyckte!