Omdömet skrevs 3 juli 2018 från mobil enhet

Vi är väldigt nöjda med detta hotell. Väldigt serviceminded vänlig personal. Många av dem har jobbat här över 10 år. Mycket mycket god mat som även tillgodoser vegan och vegetarian alternativ samt olika allergier/ intoleranser. Rena fräscha rum med daglig städning o byte av handdukar. Lakan byts varannan dag. Dygnet runt bemanning i reception. Ok Wifi. Lugnt poolområde med endast några trappsteg ner till havet från gräsmattan och du slipper få sand överallt. Frukost kan man få a la carte med otaliga varianter och alternativ. Rekommenderar clubsandwich till lunch då det gott o väl räcker till två personer och går att få vegetariskt. Middagar åt vi på hotellet, inne i stan och på ett ställe intill. Favorit var hotell restaurangen som håller hög klass. Som vegetarian kan jag verkligen rekommendera vildsvamprisotto, pasta med olika vegetariska såser samt tzatziki förståss Lugn vilsam musik. Taxi 8E till stan. Lummig fin ö som inte är överexploaterad ännu. Vi åkte på en utflykt att se Caretta Caretta sköldpaddor, vilka var fina att se men vi fick bara se dem från båt. Efter det åkte båten vidare till vackra badställen där vi simmade med fiskar som i akvarie. Mysigt för snorkling.
På alla sätt är det här ett underbart ställe att vila upp sig och familjen undan partyliv och dunka dunka.

Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack Kristina S
Omdömet skrevs 6 september 2017

Mycket trevligt hotell i utkanten av Argassi. Ligger o meter från havet. Trappa (13 trappsteg) ner till havet. Stenigt ca. 5 meter (badskor bra att ha) sedan fin sandbotten.
Två pooler finns. en barnpool och en vanlig pool. Personalen mycket trevlig. Lägenheten vi hade bestod av ett sovrum, ett vardagsrum med kokplattor och spis och kylskåp. Rymligt badrum/toalett. Sovrummet ochvardagsrummet mycket rymliga. Helt ok uteplats. Vi hade markplan 5-10 meter från poolen. Ytterligare 25 meter till havet.

• Bodde här: september 2017, reste som ett par
Tack Siljam53
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

16/5 -2017

Var här för några år sedan med en kompis tyckte det var kanon bra då vi hade ett varsitt rum med utgång till den stora balkongen och köket var för sig.
Nu däremot åkte ja med min dotter och barnbarnen som är 2 och 3 år då fick vi tyvärr ett rum på ena hörnet av hotellet, ett av rummet var det dubbel säng
och i det andra var det kök/ vardagsrum och en säng och tyvärr 2 små balkonger
och då kunde vi inte sitta alla tillsammans tyvärr.
Sen på fredag och lördag kväll disco/ restaurant nedanför oss som spelade musik väldigt högt tyckte inte dom skulle sätta en barnfamilj i den ändan.

Vi kom dit den 16/5 första resan som apollo hade dit för säsongen och det märktes saknades en del saker på rummet som jag fick säga till om.

Vi bad också om att få tillgång till ett rum inför hemresan eftersom vi hade småbarn och det sa dom att vi skulle få men samma dag som hemresan fick vi veta att det inte gick
det var lite tråkigt.

Väldigt trevlig personal bra mat på restaurangen och framförallt nära havet.
Åker gärna tillbaka dit dock ej med småbarn.
Och då ha rummen som har utsikt över både pool och hav.

/Maria

Bodde här: maj 2017, reste med familjen
Tack Maria B
Omdömet skrevs 23 juni 2016 från mobil enhet

Har nog aldrig blivit så bortskämd på ett hotell som här på Windmill Bay!!!! Värt varenda krona och mer därtill... Måste upplevas för att förstå Som många känner igen från Grekland så är sängarna inte de mjukaste...här får du en extra madrass om så önskas...

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
3  Tack Annette G
Omdömet skrevs 6 september 2015

Fint hotell som ligger precis vid havet. För oss gjorde det ingenting att det inte fanns någon sandstrand att ligga på vid hotellet. Maten på hotellet var mycket bra, både på dagen och även på den lite finare restaurangen Anadalis på kvällen. Rummet vi fick var stort och alla rum har utsikt mot havet. Enda som går att klaga på lite är städningen, men det var inga större problem. En perfekt semester!

• Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack elin117