Omdömet skrevs 22 oktober 2014

En mycket trevlig vecka. Hotellet var bra och välskött. Personalen var alltid glada och trevliga samt hjälpsamma. Restaurangen får klart godkänt på variation och utbud. Finns en stor risk att vi återkommer till hotellet.

Datum för vistelsen: september 2014
2  Tack Jan Å
katerina-dianahotels, Manager på Diana Palace Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2014

Hej Jan!

Tack så mycket för din recension om Diana Palace. Vi är mycket glada att höra att du hade en underbar semester i hotellet och vi vill tacka er så mycket för era vänliga kommentarer du skriver om vår personal. Vi kommer att vara mycket glad att se dig igen i framtiden och har en annan fantastisk semester med vackert väder och vänliga människor omkring dig. Vänliga hälsningar från personalen och familjen av Diana Palace! xx

Omdömet skrevs 5 oktober 2014

Åkte med familjen 1 vecka. bra hotell, personal och service. Vi hade All inklusive och det var varierad och bra mat. Men en bit att gå till havet. Fina pooler. Trevlig atmosfär på hotellet. Vi kan tänka oss att åka tillbaka.

Datum för vistelsen: maj 2014
Tack Tirowi
katerina-dianahotels, Manager på Diana Palace Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2014

Hej Tirowi!

Tack så mycket för att lägga till din recension om Diana Palace Hotel. Vi är mycket glada att veta att du hade en trevlig semester i hotellet och vi vill tacka er för era vänliga kommentarer om vårt hotell och vår härliga personal. Det kommer att bli vårt nöje att se er igen i framtiden i vårt hem. Skickar kärlek från all personal och familjen av Diana Palace!

Omdömet skrevs 25 september 2013

Vi hade en trevlig semester med familj och goda vänner. Hotellet var fräscht och trevligt. Rummen var helt okej. Hotellet motsvarar väl ett 3+ hotell. Det var ett bra animationsteam som inte var för tjatiga utan på ett bra sätt försökte få alla aktiva. Servicen var bra och personalen trevlig.

När det gäller maten så var det en bra frukost, okej lunch och något tråkig middag då den höll liknande kvalité som lunchen. Jag vill gärna att restaurangen höjer kvalitén något inför kvällen.
Vinet är som typiskt grekiskt vin, kanske inte mitt förstaval. Öl:en var ett okej märke men med lite låg alkoholhalt, men det fanns bra supermarkets med bra kall och billig öl i närheten.

Stranden precis nedanför hotellet var nästan obefintlig. Ta en tripp till Banana Beach eller saint nicholas beach för att uppleva riktigt bra stränder.

Restauranger jag kan rekommendera är Papillon och Palmyra.

Datum för vistelsen: juli 2013
1  Tack Prisma_555
Omdömet skrevs 28 augusti 2013

Vi var på Diana Palace i varm och solig vecka i augusti. Det var första gången vi har haft All inklusive, och så positivt överraskade vi blev. Olika matteman under veckan, som italienskt och inhemskt grekiskt. Det fanns alltid något som passade barnen också.
Det var fart och fläkt med mängder av aktiviteter om man ville vara med. Ville man bara slappa vid poolen gick det också bra. Det tråkiga är som vid alla hotell att de bästa solstolarna bokas upp med handdukar tidigt varje morgon. Mycket trevlig och serviceinriktad personal. Alltid rent och snyggt på hotellets område.

Datum för vistelsen: augusti 2013
Tack Leif C
Omdömet skrevs 28 juli 2013

Diana Palace var ett helt underbart hotell, ett perfekt resmål om man har barn. Fantastisk service, personalen gjorde verkligen allt för att man skulle trivas, maten helt enastående, det fanns mat för alla smaker. Vi trivdes verkligen på detta hotell.

Datum för vistelsen: juli 2013
Tack Bus2Drive