Omdömet skrevs 16 juni 2018

Trevlig och hjälpsam personal MEN hotellet är slitet och badrummet skulle behöva en rejäl skurning av väggar osv, och sängarna gick hårt åt våra ryggar. Utemiljön däremot sköts exemplariskt. Tyvärr godkänns oskicket med "bokning" av solstolar genom dessa förbaskade handdukar som läggs ut timmar innan någon ska sitta i dem.

Bodde här: juni 2018, reste med vänner
2  Tack Ann K
Omdömet skrevs 12 maj 2018 från mobil enhet

Hotellet är ett lägenhetshotell i utkanten av Argassi och har ett fint och välskött poolområde. Vi fick rum högst upp och närmast havet och utsiken från rummen var helt undebar. Rummen var enkla, men stora och välstädade. Köket var ett eget litet rum så man kunde stänga dörren till.
Personalen var alltid trevliga och hjälpsamma och det fanns även en poolbar som serverade diverse enklare rätter och dryck.
Det fanns en gratis parkering på framsidan av hotellet och det fanns även en liten mataffär precis utanför.
Till Argassi, restauranger och shopping tog det bara några minuter att gå.
Det enda minuset med hotellet var att sängarna var hårda och att det inte fanns precis allt i det lilla köket, men vi skulle gärna bo på hotellet igen.

Bodde här: maj 2018, reste med vänner
Tack HMPR
Omdömet skrevs 6 september 2017

Helt underbart ställe precis vid havet och endast 5 minuter till fots till centrala Argassi.

Plus +
- Poolområdet med många och bra solstolar. Alltid fräscht och omhändertaget. Poolen rengjordes varje dag, gräsmattan vattnades och det fanns inget skräp alls på området.
- Rummen var rena och städades varje dag av trevliga städerskor.
- Familjär stämning på anläggningen med återkommande gäster. Här råder verkligen lugnet med en hög medelålder på de boende. Perfekt för en avslappnande semester.
- Parkering och Wifi som funkade klockrent.
- Baren och framförallt maten. Fantastiska smaker och kryddningar som verkligen smakade kanon.
- Utsikten mot Zakynthos stad och fastlandet är verkligen vacker.
- Trevlig och tillmötesgående personal som alltid hade ett leende på läpparna.

Minus -
- AC:n var dyr, 10 Euro per dag. 5 hade varit mer acceptabelt.
- Inte bästa strandläget, ingen egentlig strand att skryta med.
- Köksutrustningen är inte den bästa, räkna inte med att kunna laga något avancerat. En ugn eller mikrovågsugn hade inte varit helt fel.

Sammantaget så älskade vi verkligen lugnet och den underbara innergården med den fantastiska poolen. Det satt alltid personal i baren som har uppsikt så man känner sig säker och trygg.

Tips för att välja rum: Alla rum har havsutsikt
  • Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack carlhenrikrapp
Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Var här 2 veckor . Bodde på kortsidan mot havet . Skugga på e.m som var behaglig . Poolområdet var jättebra. Man kunde välja stolar vid poolen eller lägga sig på gräset .Ganska ovanligt vad jag vet . En nybyggd poolbar med trevlig personal .Alla i personalen var väldigt hjälpsamma med allt . Återkommer hit nästa år .

Bodde här: juli 2017
Tack 58jansson
Omdömet skrevs 24 augusti 2017

Trevligt och fräscht lägenhetshotell med perfekt läge precis vid havet. Lugnt och trevligt poolområde där man kan köpa något att äta & dricka i baren. Låg i utkanten av Argassi så man slapp störande ljud. Städning varje dag.

Bodde här: augusti 2017
Tack Alexandra S