“Semester”

Kök: Grekiskt
Bra för: Familjer med barn, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Jättebra restaurang! God mat , stora portioner ( för min del var för stora). Jätte trevlig personal och service.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Judith K

Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Vi tog lamm,kyckling och till förrätt dolmas och vitt vin till, allt blev endast 36euro. All mat var otroligt god och ervicen är fantastisk, vi kommer definitivt tillbaka och äter här igen.

Tack ValentinaV1418
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Detta är ett en toppen bra restaurang med jätte god mat och fantastisk service. Inredningen är väldigt mysig och hemtrevlig. Absolut det bästa stället i Argassi.

Tack KarinBirgitta
Omdömet skrevs 22 juli 2018

Vi var på Zakynthos i två veckor och var på Ethnic två gånger. Vi kände oss mycket välkomna och de som serverade oss var mycket vänliga, både mot varandra och oss som gäster. Stället känns "ombonat". Det är stora portioner till bra priser. Jag rekommenderar salladen som heter Ethnic Special med kyckling, bacon, tomater, sallad, gurka, röd lök och majonnäs. Här får man välja mellan kaffe eller te efter maten "on the house".

Tack Johanna E
Omdömet skrevs 5 maj 2018 från mobil enhet

Under de dagar vi har varit här, är det på denna resturang det varit fullsatt. God mat och en trevlig atmosfär:)

Datum för besöket: maj 2018
Tack Vacation715567

Resenärer som tittade på Ethnic tittade också på

Argassi, Zakynthos
Argassi, Zakynthos

Besökt Ethnic? Berätta vad du tyckte!