“Mycket gott”

Kök: Grekiskt
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs augusti 8 2017 från mobil enhet

God mat i helt ok miljö. Bra service. Hit kan man helt klart gå och äta en god måltid. Lite tjötig servis.

Tack Kicki S

Omdömet skrevs augusti 7 2017

Goda gyros stor portion trevlig och serviceinriktad personal som månade om oss gäster. Var där före högsäsongen . Vår 10 månaders baby fick den största omsorgen egen frukt och bröd.

Tack cha5512
Omdömet skrevs augusti 6 2017 från mobil enhet

Vi åt här två kvällar. God mat och väldigt trevlig personal som alla verkar vara en del av samma familj. Kan varmt rekommendera detta ställe.

Tack Erik J
Omdömet skrevs juli 24 2017 från mobil enhet

Inte så mycket spännande att välja på och rörigt med allt ljud från gatan.

Men det jag och min sambo valde var riktigt gott och portionerna var enorma. Vi hade kunnat klara oss med en tallrik. Se till att vara hungrig om du ska äta här :)

Personalen är trevlig och get gärna förslag.

Tack Sugfisk
Omdömet skrevs juli 20 2017 från mobil enhet

Jätte god mat, uppmärksam och trevlig personal.
Charmig inredning.
Väldigt snälla mot barnen och uppmärksammade dom extra mycket❤️

1  Tack Emmie L

Resenärer som tittade på Ethnic tittade också på

Argassi, Zakynthos

Argassi, Zakynthos

Besökt Ethnic? Berätta vad du tyckte!