“God mat & trevlig petdonal”
Omdöme om Ethnic

Ethnic
Rankad som nr 5 av 48 Restauranger i Argassi
Kök: Grekiskt
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs augusti 6 2017 från mobil enhet

Vi åt här två kvällar. God mat och väldigt trevlig personal som alla verkar vara en del av samma familj. Kan varmt rekommendera detta ställe.

Tack Erik J

Omdömet skrevs juli 24 2017 från mobil enhet

Inte så mycket spännande att välja på och rörigt med allt ljud från gatan.

Men det jag och min sambo valde var riktigt gott och portionerna var enorma. Vi hade kunnat klara oss med en tallrik. Se till att vara hungrig om du ska äta här :)

Personalen är trevlig och get gärna förslag.

Tack Sugfisk
Omdömet skrevs juli 20 2017 från mobil enhet

Jätte god mat, uppmärksam och trevlig personal.
Charmig inredning.
Väldigt snälla mot barnen och uppmärksammade dom extra mycket❤️

1  Tack Emmie L
Omdömet skrevs juli 18 2017 från mobil enhet

Den bästa middagen på vår resa. Alla var nöjda med maten. Restaurangen har stor charm liksom familjen som driver den. Vi stortrivdes och kommer gå dit igen.

1  Tack Linnib76
Omdömet skrevs juli 17 2017 från mobil enhet

Ett populärt ställe med många gäster. Personalen lyckades väl med att se alla gäster och ge bra service och upplevelse. Maten var god, dock var utbudet av vegetariska alternativ begränsat.

Tack Sven-Henrik S

Resenärer som tittade på Ethnic tittade också på

Argassi, Zakynthos

Besökt Ethnic? Berätta vad du tyckte!