“Stora portioner”

Kök: Grekiskt
Bra för: Familjer med barn, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Inte så mycket spännande att välja på och rörigt med allt ljud från gatan.

Men det jag och min sambo valde var riktigt gott och portionerna var enorma. Vi hade kunnat klara oss med en tallrik. Se till att vara hungrig om du ska äta här :)

Personalen är trevlig och get gärna förslag.

Tack Sugfisk

Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Jätte god mat, uppmärksam och trevlig personal.
Charmig inredning.
Väldigt snälla mot barnen och uppmärksammade dom extra mycket❤️

1  Tack Emmie L
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Den bästa middagen på vår resa. Alla var nöjda med maten. Restaurangen har stor charm liksom familjen som driver den. Vi stortrivdes och kommer gå dit igen.

1  Tack Linnib76
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Ett populärt ställe med många gäster. Personalen lyckades väl med att se alla gäster och ge bra service och upplevelse. Maten var god, dock var utbudet av vegetariska alternativ begränsat.

Tack Sven-Henrik S
Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Bra mat och god service
Bra utbud på mat och dryck, kvinnan som driver stället (tror vi) var väldigt mån PM oss

Tack Peter J

Resenärer som tittade på Ethnic tittade också på

Argassi, Zakynthos

Besökt Ethnic? Berätta vad du tyckte!