“Fantastisk restaurang ❤️”

Kök: Grekiskt
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Jätte god mat, uppmärksam och trevlig personal.
Charmig inredning.
Väldigt snälla mot barnen och uppmärksammade dom extra mycket❤️

1  Tack Emmie L

Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Den bästa middagen på vår resa. Alla var nöjda med maten. Restaurangen har stor charm liksom familjen som driver den. Vi stortrivdes och kommer gå dit igen.

1  Tack Linnib76
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Ett populärt ställe med många gäster. Personalen lyckades väl med att se alla gäster och ge bra service och upplevelse. Maten var god, dock var utbudet av vegetariska alternativ begränsat.

Tack Sven-Henrik S
Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Bra mat och god service
Bra utbud på mat och dryck, kvinnan som driver stället (tror vi) var väldigt mån PM oss

Tack Peter J
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Vi besökte Ethnic vid ett par tillfällen. Vilken underbar ägare, man är sedd och känner sig viktig som gäst. Finns en slags trivsam hemkänsla, som om man är på middag med vänner. Maten är också toppengod, enkel, rustik och smakrik.
Jag vet att våra nyfunna vänner gick tillbaka flera gånger. Önskar er all fortsatt lycka med Ethnic.

Tack Annloffa

Resenärer som tittade på Ethnic tittade också på

Argassi, Zakynthos
Argassi, Zakynthos

Besökt Ethnic? Berätta vad du tyckte!