“Coolt, roligt och gott!”
Omdöme om Ethnic

Ethnic
Rankad som nr 5 av 48 Restauranger i Argassi
Kök: Grekiskt
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs juni 19 2017 från mobil enhet

Vi besökte Ethnic vid ett par tillfällen. Vilken underbar ägare, man är sedd och känner sig viktig som gäst. Finns en slags trivsam hemkänsla, som om man är på middag med vänner. Maten är också toppengod, enkel, rustik och smakrik.
Jag vet att våra nyfunna vänner gick tillbaka flera gånger. Önskar er all fortsatt lycka med Ethnic.

Tack Annloffa

Omdömet skrevs juni 12 2017 från mobil enhet

Pga att denna restaurang är nr1 på tripadviser,var det mycket med folk.
Restaurang personalen fick kämpa på för att hinna med alla
Kändes lite stressigt pga det
Men maten var jätte god och personalen jätte trevliga
Så visst rekommenderar jag denna restaurang

Tack Thomas O
Omdömet skrevs september 1 2016 från mobil enhet

Zakynthos som ön är en spännande, vacker och ljuvlig ö och när vi hittade Ethnic i Argassi blev även smaklökarna belåtna!! Maten är vällagad och personalen är personlig! Väl värt ett besök!

Tack Charlotta M
Omdömet skrevs september 1 2016 från mobil enhet

Vi hade en fantastisk semester med vackra stränder, god mat och trevlig personal på alla ställen på ön som vi reste runt på. Jag kan varmt rekommendera ön och då du är där SKA du besöka Ethnic!!

1  Tack Samuel M
Omdömet skrevs juli 25 2016 från mobil enhet

Var där en kväll innan och såg att det var kö in. Bokade bord dagen därpå. Personalen var mycket trevlig och maten var god. Mycket mat var det, så var hungrig.

Tack Susanna V

Resenärer som tittade på Ethnic tittade också på

Argassi, Zakynthos

Argassi, Zakynthos

Besökt Ethnic? Berätta vad du tyckte!