“Coolt, roligt och gott!”
Omdöme om Ethnic

Ethnic
Rankad som nr 11 av 59 Restauranger i Argassi
Kök: Grekiskt
Bra för: Familjer med barn, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Vi besökte Ethnic vid ett par tillfällen. Vilken underbar ägare, man är sedd och känner sig viktig som gäst. Finns en slags trivsam hemkänsla, som om man är på middag med vänner. Maten är också toppengod, enkel, rustik och smakrik.
Jag vet att våra nyfunna vänner gick tillbaka flera gånger. Önskar er all fortsatt lycka med Ethnic.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Annloffa

Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

Pga att denna restaurang är nr1 på tripadviser,var det mycket med folk.
Restaurang personalen fick kämpa på för att hinna med alla
Kändes lite stressigt pga det
Men maten var jätte god och personalen jätte trevliga
Så visst rekommenderar jag denna restaurang

Datum för besöket: juni 2017
Tack Thomas O
Omdömet skrevs 1 september 2016 från mobil enhet

Zakynthos som ön är en spännande, vacker och ljuvlig ö och när vi hittade Ethnic i Argassi blev även smaklökarna belåtna!! Maten är vällagad och personalen är personlig! Väl värt ett besök!

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Charlotta M
Omdömet skrevs 1 september 2016 från mobil enhet

Vi hade en fantastisk semester med vackra stränder, god mat och trevlig personal på alla ställen på ön som vi reste runt på. Jag kan varmt rekommendera ön och då du är där SKA du besöka Ethnic!!

Datum för besöket: oktober 2015
1  Tack Samuel M
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Var där en kväll innan och såg att det var kö in. Bokade bord dagen därpå. Personalen var mycket trevlig och maten var god. Mycket mat var det, så var hungrig.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Susanna V

Resenärer som tittade på Ethnic tittade också på

Argassi, Zakynthos
Argassi, Zakynthos

Besökt Ethnic? Berätta vad du tyckte!