“Mycket god mat till bra pris”
Omdöme om Zorbas Tavern

Zorbas Tavern
Rankad som nr 9 av 48 Restauranger i Argassi
Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs juli 20 2016

Populär restaurang som serverar god mat till bra pris. Boka bord - vi fick inte plats sista kvällen.

Tack Infoufot
Det finns nyare omdömen om Zorbas Tavern
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs juli 19 2016 från mobil enhet

Liten, trång men mysig restaurang som serverar god grekisk mat. Åt "Lamb Zorbas", supergott. Maten var också förhållandevis billig.

Tack Erik S
Omdömet skrevs juli 11 2016 från mobil enhet

Fantastisk mat, i stora portioner för en bra peng. Mycket trevlig personal och härlig omgivning. Ett måste att besöka denna restaurang om man är i Argassi

Tack eric-nilsson19
Omdömet skrevs juli 11 2016

Ett ok ställe att äta på efter main street, dock väldigt stressad personal och med kö innan man får bord men ändå med bra mat

Tack MatsAskersund
Omdömet skrevs juni 22 2016 från mobil enhet

Vi är fem i familjen och har provat ganska många olika rätter på menyn, vegetariskt, seafood, traditionella grekiska rätter och allt smakar underbart gott! Så vällagad mat, trevligt serverat och restaurangen har även en mycket trivsam stämning.

Tack Ovandal

Resenärer som tittade på Zorbas Tavern tittade också på

Argassi, Zakynthos

Besökt Zorbas Tavern? Berätta vad du tyckte!