“Mycket god mat till bra pris”
Omdöme om Zorbas Tavern

Zorbas Tavern
Rankad som nr 15 av 57 Restauranger i Argassi
Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 20 juli 2016

Populär restaurang som serverar god mat till bra pris. Boka bord - vi fick inte plats sista kvällen.

Tack Infoufot

Omdömet skrevs 19 juli 2016 från mobil enhet

Liten, trång men mysig restaurang som serverar god grekisk mat. Åt "Lamb Zorbas", supergott. Maten var också förhållandevis billig.

Tack Erik S
Omdömet skrevs 11 juli 2016 från mobil enhet

Fantastisk mat, i stora portioner för en bra peng. Mycket trevlig personal och härlig omgivning. Ett måste att besöka denna restaurang om man är i Argassi

Tack eric-nilsson19
Omdömet skrevs 11 juli 2016

Ett ok ställe att äta på efter main street, dock väldigt stressad personal och med kö innan man får bord men ändå med bra mat

Tack MatsAskersund
Omdömet skrevs 22 juni 2016 från mobil enhet

Vi är fem i familjen och har provat ganska många olika rätter på menyn, vegetariskt, seafood, traditionella grekiska rätter och allt smakar underbart gott! Så vällagad mat, trevligt serverat och restaurangen har även en mycket trivsam stämning.

Tack Ovandal

Resenärer som tittade på Zorbas Tavern tittade också på

Argassi, Zakynthos
Argassi, Zakynthos

Besökt Zorbas Tavern? Berätta vad du tyckte!