Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Är på semester med hela familjen på Zakynthos. Bor i lägenheter på Hotel Castello Beach. Närmare vattenbrynet kommer du inte. Rent, fräscht, enkelt och trevlig personal. Både på hotellet och i tillhörande restaurang. Lite märkligt kan dock tyckas att vi fick betala för solstolarna precis vid hotellet, trots att vi bor hör och dessutom valde att käka lunch här. 3€ / stol va väl kanske lite i överkant då kan jag tycka.

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
1  Tack Skorpiss
Omdömet skrevs 7 juli 2018 från mobil enhet

Har precis kommit hem från en vecka på Castello,Zakynthos första gången för oss men ej för vårt resesällskap.Vi är så nöjda lagom stort fint och rent,en egen strand även om vi åkte runt lite med.
Vi gjorde en härlig båtutflykt denna övärld är så vacker.Super trevlig personal i områdets bar/restaurang.
Vi kommer återkomma

Bodde här: juni 2018, reste med vänner
Tack Cath_olsson67
Omdömet skrevs 27 augusti 2016 från mobil enhet

Fina rum och fin utsikt över havet,nära till allt och mitt framför stranden ! Bra för familjer men även för unga eller äldre,finns allt inom nära avstånd!
Trevlig personal och hjälper en med allt på direkten!
Vi hade ett dubbelrum med balkong i fram och baksidan.
Såg soluppgången varje morgon som var fantastiskt härligt att se!

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack vivi k
Omdömet skrevs 9 juli 2015

Ett helt ok hotell med enkla men funktionella rum. Närheten till stranden och strandbaren är utmärkt och här serverades det god mat och dryck.Det finns också mysiga restauranger bara runt hörnet av hotellet.

Bodde här: augusti 2014, reste med familjen
Tack suncitylove
Omdömet skrevs 4 juli 2013

Jag och min väninna (snart 70 båda två) har haft två underbara veckor på hotellet. Fick nya lakan nästa varje dag, perfekt städning så fort vi lämnade rummet för stranden, massor av handdukar och stranden alltid nykrattad, ren från sopor, sjögräs och fimpar. Endast 69 solstolar, långgrunt, rent vatten och fin sandstrand.

Hotellet har en familjär atmosfär och vi blev väldigt fint bemötta. De har stor respekt för sina gäster. Vi träffade flera som har återkommit i många år. Ett engelskt par var där för 29:e året i rad, tre veckor varje gång. Är inte det ett bra betyg så säg?

Vi var båda väldigt trötta när vi kom, efter mycket arbete, förkylningar och annat. Detta var som att komma till paradiset. Vi har inget behov av pool men det finns inom ca fem minuters gångavstånd för den som föredrar det framför stranden.

Vi har redan bestämt att åka tillbaka sommaren 2014. Vi har rest tillsammans i många år och till olika delar av världen och klassar detta som en av de bästa vistelserna vi haft.

Tips för att välja rum: Be att få ett rum mot gården alternativt mot stranden. Vi hade en lägenhet med två rum vilket var perfekt för oss. Vi hade utsikt både mot gården och havet. Räkna inte med att köksutrustningen är avancerad, vi har alltid med några extra saker för att underlätta matlagningen, vi föredrar att äta "hemma".
  • Bodde här: juni 2013, reste med vänner
1  Tack Kerstin G