Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Väldigt dålig wifi!
Inte alls finstädning, såg ut som om städerskan bara gick in och ut från rummen utan att städa förutom att tömma papperskorgen!
Sängarna&kuddarna var verkligen inte alls nå mjuka!
Och inte alls så trevlig personal!

Datum för vistelsen: september 2016
1  Tack Kendalsfar
Omdömet skrevs 5 oktober 2015

Rent och rymligt rum. Liten balkong för två med utsikt mot poolen. Jättetrevlig personal!! Hotellet ligger lite avsides från bar- och restauranggatan men det tog inte mer än 5 minuter att gå. Poolbaren erbjöd lättare rätter och var öppen sent varje kväll trots att bara 3 rum var uthyrda så sent på säsongen.

Datum för vistelsen: september 2015
Tack mosterila
Omdömet skrevs 18 juli 2015 från mobil enhet

Hotellet liger bra fina rum med ac å safebox å ett litet kök. Jätte fin pol med snackbar. Personalen är jätte trevlig. Jag kan bara rekommendera det. 5-10 minuters gångtid till havet och centrum där allt finns som man vilja önska sig............................................................................................................................

Datum för vistelsen: juni 2015
2  Tack Ronnie U
Omdömet skrevs 9 november 2014 från mobil enhet

Hotellet har ett bra läge med tanke på att andra ställen är väldigt högljudda som exempelvis laganas. Väldigt trevlig personal som är hjälpsamma. Poolen är inte världens största eller bästa men det funkar om man inte planerar att vara vid hotellet hela tiden. Ej städning varje dag men det var fräscht och fint när det väl städades. Bra restauranger i närheten, 2 min ifrån ungefär. Billiga taxiresor tar dig till de roligaste ställena på 7-15 min beroende på vart man ska. Rekommenderas om man är ute efter ett lugnt hotell med fin utsikt :)

Datum för vistelsen: augusti 2014
1  Tack Suzzzzyyyyy
Omdömet skrevs 29 september 2014

Mycket trevlig personal och trevliga, välstädade lägenheter med allt man behöver. Alla balkonger är mot poolen, vilket inte stör alls på kväll eller nattetid då det är lugnt i området. Hotellet ligger en bit från huvudgatan vilket också uppskattas då det kan vara mycket trafik.

Personalen i poolbaren är jättetrevliga och maten är god och prisvärd. Välstädat poolområdet med gott om solstolar, men det beror nog på vilken tid på året man reser. Bra städning alla sju dagarna som vi spenderade där.

Detta hotell rekommenderas varmt och vi hoppas kunna återkomma någon dag!

Rumstips: Försök få ett rum högt upp i huset, är så vacker utsikt över omgivningarna.
Datum för vistelsen: september 2014
Tack Evelina J