“Oj vad hände?”

Rankad som nr 4 av 11 Restauranger i Playa De Los Cancajos
Kök: Spanskt
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Så dåligt och svagt bemötande , så redan vid ankomsten blinkade varningsklockorna. Vi beställde Paella och pang så var maten på tallriken och vi hade väntat max fem minuter. Maten var kall smakade absolut ingenting. Om jag ångrade mig att vi gick dit och om jag åt upp maten ?

Tack TripAdvisor-medlem

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Härliga luncher i solen, med jättegod mat och dryck serverad av medelålders gentlemän!
Vi bodde alldeles intill på Hacienda San Jorge och där, likväl som här var det spanska som gällde! Underbart!! Trevligt och avkopplande sitta vid stranden o havet och äta den nygrillade perfekta tonfisken! Glöm bara inte att beställa t.ex potatis eller annat till..annars får du bara tonfisken.

Tack AnnikaMarie
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Gris file var kotlett och dåligt tillagad, inte genomstekt, den var rå. Går aldrig dit igen. Det är ett ställe man inte skall gå och äta på

Tack Bengt H
Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Supergod tonfisk serverad av trevlig personal vid denna trevliga strandrestaurang! Toppen att de även hade barnstol!

Tack Ida L
Omdömet skrevs 20 november 2017 från mobil enhet

Vi åt en god paella med skaldjur, mycket god, inriktad på fisk och skaldjur. Trevlig personal. Mysig miljö vid havet

Tack Wima50

Resenärer som tittade på Bar Restaurante El Pulpo tittade också på

Brena Baja, La Palma

Playa De Los Cancajos, La Palma

Besökt Bar Restaurante El Pulpo? Berätta vad du tyckte!