“La Palma 2020”

Ristorante Sadi
Rankad som nr 1 av 13 Restauranger i Playa De Los Cancajos
Kök: Europeiskt
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Ett som vanligt trevligt ställe åt en gudomlig pasta med skinka o champinjoner hustrun åt en jättegod pizza sadi är ett ställe man alltid besöker när man är på la Palma

Datum för besöket: februari 2020
Tack Lennart H

Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på fem personer som inte var imponerade av denna restaurang. Tog lång tid innan vi fick beställa trots få gäster. Maten var ok men inte mer. Notan var på en huvudrätt för mycket samt dessutom på bröd vi inte beställt. Finns mycket bättre restauranger i närheten.

Datum för besöket: februari 2020
Tack LisbethP214
Omdömet skrevs 15 januari 2020 från mobil enhet

Trevlig lokal och enastående bra service.
Maten smakade riktigt bra och var verkligen prisvärd.
Gott om gäster både ute och inne och alla verkade nöjda och belåtna

Datum för besöket: januari 2020
Tack 704hansg
Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

Restaurangen ligger mitt bland husen i Los Cancajos och lokalen är mysig. Man kan även sitta ute. Vi fick ett varmt välkomnande av en dam och serverades sedan av en man och en ung tjej. Till förrätt delade vi på en fantastisk rätt bestående av tunt skivade, filéade tomater i marinad bestående av olivolja, vitlök och örter. Rätten serverades med små delikata ostbollar av getost och något slags citrusblandning, krasse och svarta oliver. Den klart lyxigaste och mest gastronomiska rätt jag åt under hela semestern! 5 stjärnor! Jag tog en svart pasta med skaldjur och fisk till huvudrätt och den smakade sådär. Pastan var inte al dente, skaldjuren små och fisken överkokt, såsen smakade bra. Min man åt en överkokt tagliatelle med köttbitar. Rätten serverades halvljummen och var väldigt smaklös. Barnet åt en liten ananaspizza med god skinka och halvkrispig botten. Alldeles för lite ost på för att smaka italienskt! Vi fick känslan av färdiglagad botten. Till efterrätt delade vi på en tiramisu, som var rätt tråkig. Saknade fluff i mascarponen. Husets röda vin smakade bra men det vita var inte bra. ”Espresson” smakade tunt filterkaffe. Ofattbart hur sådan smörja kan serveras på en italiensk krog. Mannen som serverade var mycket trevlig men den unga flickan slängde i stort sett fram mat på bordet.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Foodloverswithkids
Omdömet skrevs 24 november 2019 från mobil enhet

God mat. Personalen är rutinerad. Ligger avsides ner på en gata mot havet. Bordsdukar och gemytligt.

Datum för besöket: november 2019
Tack ErikssonKalla

Resenärer som tittade på Ristorante Sadi tittade också på

Brena Baja, La Palma

Besökt Ristorante Sadi? Berätta vad du tyckte!