“Fantastiskt upplevelse”

Restaurang Sand Mariestad
Rankad som nr 17 av 51 Restauranger i Mariestad
Kök: Grill, Libanesiskt, Pub
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Ni måste besöka denna fantastiska restaurang. Vi fick massa olika tips från personalen och allt var jätte gott, speciellt kyckling grillspettet. Efteråt fick vi reda på att det var ägaren som hade serverat oss. Har aldrig fått en sådan bra service någonsin. All eloge till honom, en upplevelse!!!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Jet00605625312

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Vällagad och god mat i en luftig, vacker lokal. Avspänd och trevlig servering.
Vi blev alla fyra nöjda och behagligt mätta.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Lars H
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Plus för mysig lokal och trevlig personal , bra service ! Maten är okej men något smaklös , hade önskat att allt skulle kryddats mer. En trevlig upplevelse i det stora hela och rekommenderar ett besök .

Datum för besöket: juli 2021
Tack 593mikaelat
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och miljö. Fantastisk och vällagad mat. Vi åt Meza och ryggbiff och blev jättenöjda med allt!!

Datum för besöket: juli 2021
Tack Stefan D
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Trevlig, men underbemannad personal. Maten var ok, men inte mer. Smakade nästan ingenting. De måste ha missat att krydda helt den dagen..

Datum för besöket: juni 2021
Tack F7099FRchristineb

Resenärer som tittade på Restaurang Sand Mariestad tittade också på

Mariestad, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Sand Mariestad? Berätta vad du tyckte!