“Bra pizzor och trevlig personal”
Omdöme om Pizzeria Milano

Pizzeria Milano
Rankad som nr 13 av 49 Restauranger i Mariestad
Kök: Pizza
Omdömet skrevs 15 oktober 2022 från mobil enhet

Trevlig personal och goda pizzor. Åt inte på plats utan tog med för avhämtning. Bra och lagom mycket ingredienser på pizzorna.

Även bra glutenfria pizzor!

Datum för besöket: oktober 2022
Tack NallieJ

Omdömet skrevs 31 augusti 2021

Har ätit här tidigare och pizzan var lika god!
Upplevde denna gång att restaurangen var fräschare och mer välstädad.
Önskade få veta om de är från Italien, då jag gärna vill tala om de italienska rätterna, men jag fick inget svar...Helt okey att inte vara Italienare även om man lagar dess mat:)

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 513maj
Omdömet skrevs 28 april 2020

Ligger lättillgängligt till. Goda tunna pizzor till lagom storlek o fyllning. saknade bröd till pizzan.

Datum för besöket: april 2020
2  Tack hanssusanne1962
Omdömet skrevs 22 november 2019 från mobil enhet

En gammal inarbetad pizzeria med återkommande kunder. Fräscha råvaror med hög kvalitet. Hit kommer jag garanterat återkomma.

Datum för besöket: november 2019
Tack TobbeShoot
Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Jag och sambon delade på en oxfilépizza och det var en av de godaste pizzor vi ätit. Kommer definitivt köpa igen om vi har vägarna förbi!

Datum för besöket: juli 2018
Tack kissingspine_1998

Resenärer som tittade på Pizzeria Milano tittade också på

Mariestad, Västra Götalands län

Besökt Pizzeria Milano? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.