“Toppen god mat och mysigt”

Restaurang & Pizzeria Luna
Rankad som nr 15 av 58 Restauranger i Mariestad
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig personal och maten var jättegott hit vill vi gå igen när vi besöker Mariestad igen. Bra viner och vi satt på ett mysigt bord.

Tack Carina838

Omdömet skrevs 12 januari 2018

Har varit några gånger nu på Luna sen i somras, nu senast i december. Var gång har maten varit väldigt god. Vi har ätit både pizzor, schnitzel och oxfilé. Vällagat och gott. Hade satt toppbetyg om det inte vore för den sunkiga och lite äckliga toaletten, hela stället känns tyvärr lite ofräscht.

Tack Kristina P
Omdömet skrevs 2 oktober 2017

En lördagseftermiddag tog vi endast ett glas vin här,
trots förbokningar, mottogs vi på ett trevligt sätt!
Det var det inte alla restauranger som gjorde!!
Därför gick vi tillbaka och åt en fantastisk lunch dagen efter, Räkfylld laxfile´!
Ingen billig lunch, men vill man äta gott får det kosta lite!
Fanns billigare alternativ!
Miljön varm och ombonad, trevlig personal!

Tack Kerstin E
Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Mycket god pizza gjord på bra råvaror till rimligt pris. Snabb servering och väldigt trevlig personal på denna kvalitets pizzeria.

Tack Rasmus M
Omdömet skrevs 8 januari 2017 från mobil enhet

Vi passerade Mariestad vid lunchtid och hittade till Restaurang Luna. Till utseendet en helt okej pizzarestaurang. Fick en smutsig meny att beställa ur. Bestämde mig snabbt för en vegetarisk sallad med mozzarella på. Den var lite dyrare än de övriga klassiska pizzarestaurang salladerna, men för att slippa de råa pizzatillbehören (riven ost, skinkstrimlor o dyl.) tänkte jag att det var värt det. Min man beställde pizza. Maten kom inom förväntad tid. Min sallad (brunaktig isbergssallad, sladdriga paprikor och mjöliga tomater) var toppad med ruccola och under det låg ett gulnat täcke med torkad svettig mozzarella som hade sett sina bättre dagar. Högst troligt skivade dagen innan och avsedda som pizzatopping. Vedervärdigt! Kunde omöjligen äta upp detta och var inte särskilt sugen på att beställa något annat från ett kök där kocken bedömt att de här salladsingredienserna med mozzarellan som kronan på verket var lämplig som människoföda. Vill inte ens tänka på vad som döljer sig på pizzorna. Efter klagomål behövde jag åtminstone inte betala för eländet. Min mans pizza var enligt hans utsago god. Kommer aldrig i hela mitt liv sätta en fot på denna restaurang igen.

Tack Sandyridge

Resenärer som tittade på Restaurang & Pizzeria Luna tittade också på

Mariestad, Västra Götalands län

Besökt Restaurang & Pizzeria Luna? Berätta vad du tyckte!