Hotell Aqva(Mariestad)
Waterside Mariestad(Mariestad)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Boka nu, betala på plats
Jugesh Vandrarhem & Rum(Mariestad)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 25/07
Rasta Mariestad(Mariestad)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
  • Fri parkering
STF Vandrarhem i Mariestad(Mariestad)(Mycket prisvärt!)
Boka nu, betala på plats
STF Lugnåsbergets Vandrarhem(Mariestad)(Mycket prisvärt!)
Börstorp Slott(Mariestad)
TripAdvisor
TripAdvisor
Omdömet skrevs 22 augusti 2017 från mobil enhet

Stort nyrenoverat rum med vridbar tv så man kan antingen sitta i fåtöljerna eller i sängen och se på tv. Fräscht stort badrum. Trevlig och hjälpsam personal. Gratis parkering och mitt i centrum utan att ändå bli störd av omgivningen. Rekommenderar verkligen detta hotell, glöm omdömen lämnade för flera år sedan.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
1  Tack Karin P
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Stannar här då det är fullbokat på andra ställen vi tänkt.
Centralt läge med livlig trafik en fredagkväll. Nära till restauranger och affärer.
Bra info fås på papper vid ankomst!
Stort och bra rum med sköna sängar, kuddar och täcken.
Plus för att tv:n går att vrida runt.
Frukosten ok. Äggen är slut, men korv, bacon och köttbullar finns.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Evelyn J
Omdömet skrevs 31 mars 2017 från mobil enhet

Såg att hotellet fått dåliga omdömen men alla hotell var fullbokade så vi hade inget alternativ.
Vi blev väldigt positivt överraskade och nöjda.
Hotellet renoveras nu och rummen var helt nyrenoverade sedan två månader. Allt nytt. Stora och fräscha rum med sköna sängar. Väldigt fint och stort badrum. Stor tv och det finns vattenkokare, kaffe och te på rummet.
Frukosten var bra och det fanns flera glutenfria och laktosfria produkter om man vill ha det. Fråga så tar de fram.

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
1  Tack MSNicko
Svar från företaget:Svarade 22 maj 2017

Hej,
Tack för din kommentar. Trevligt att du tyckte om vistelsen och hotellet. Varmt välkommen igen.
Med vänlig hälsning
Peter

Omdömet skrevs 22 mars 2017

Förstår inte alla negativa omdömen. Vi har alldeles nyligen besökt Mariestad och bodde då på nämnda Stadshotell. Personalen var glad och trevlig, och rummet var absolut inget att klaga på, verkade nyss renoverat, jättesköna sängar och kuddar. Även frukosten var bra, men tyvärr så fanns det inte bacon till äggröran, men det överlever man.

Tips för att välja rum: be om ett nyrenoverat
  • Bodde här: mars 2017, reste som ett par
2  Tack meta w
Svar från företaget:Svarade 22 maj 2017

Hej Meta,
Tack för ditt omdöme. Gläder mig att ni är ni är nöjda med vistelsen och det stämmer att hotellet är helt nyrenoverat.
Varmt välkommen tillbaka och då lovar jag att det ska finnas bacon.

Med vänlig hälsning
Peter

Omdömet skrevs 21 november 2015

Boka inte ett rum på detta hotell. Det är dålig service och Det känns inte som man är på ett hotell. Hela hotellets fasad håller på att förfalla, att Mariestadskommun kan ens tillåta att det ser ut så här får mig att fundera. Hotellet ligger mitt i centrum i denna vackra stad. Det är alltså något som är lite av Mariestads ansikte. Vi bodde där två nätter. Maten var okej, men allt annat är under kritik. Jämför priset med andra hotell , så ser man skillnaden direkt. Man kan inte hålla dom priserna när det är i så dåligt skick och dålig service. Hela hotell känslan är borta. Tyvärr för en sådan vacker byggnad att man låtit allt förfalla som det gjort.

Tips för att välja rum: There is no good room in this hotell. Please don´t go to this hotell.
  • Bodde här: december 2014, reste i arbetet
4  Tack worldtraveller784