“Helt ok”
Omdöme om Rincon Del Marinero

Rincon Del Marinero
Rankad som nr 84 av 489 Restauranger i Los Cristianos
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi tog tonfisk som tyvärr var för hårt grillade dom var helt genomstekta vilket jag tycker tar bort charmen med tonfisk!
I övrigt bra trevlig personal bra servis

Tack niklasasberg

Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Vällagad men tråkigt serverat. Personal trevliga men utan engagemang. Kul att kunna peka på "sin egen fisk".

Tack Louise M
Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Har passerat denna restaurang många gånger, men gått förbi då inredningen ger ett ganska enkelt intryck och utsikten är inte den bästa. Till slut gick vi dit för att äta lunch i alla fall. Mycket fisk på menyn, vilket vi gillar. En del av rätterna på menyn fanns inte tillgängliga vid lunchtid, men vi beställde fisksoppa och bläckfisk. Mojosåsen är nog den bästa vi testat. Den kanariska potatisen likaså. Soppan och bläckfisken var klockren. Mycket bra service.

Tack Mikael J
Omdömet skrevs 1 mars 2017 från mobil enhet

Härlig fiskrestaurang med trevlig personal och bra service, dock något lång väntetid på maten (när det är fullsatt)
Åt saltinbakad fisk som var perfekt tillagad.
Kan rekommendera ett besök även om utsikten inte är speciellt spännande

Tack Johnny W
Omdömet skrevs 5 januari 2017

Utsikten från restaurangen är inget att hurra för men det är maten. Prova deras jättegoda paella. Värt att vänta på bord.

Tack Valpuri S

Resenärer som tittade på Rincon Del Marinero tittade också på

Playa de las Americas, Teneriffa

Playa de las Americas, Teneriffa

Besökt Rincon Del Marinero? Berätta vad du tyckte!