“Fin privat studio i en stor inhägnad anläggning ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

TripAdvisor-medlem
Söderhamn, Sverige
2 omdömen
“Fin privat studio i en stor inhägnad anläggning med härligt poolområde.”
Omdömet skrevs 15 februari 2018 för en vistelse i januari 2018

Studion som låg på andra våningen var välutrustad med tvättmaskin, bra köksdel med stor spis med ugn och spisfläkt, vattenkokare, micro och bra skåpinredning. Där fanns en bardisk med två höga pallar. Det vi saknade var en brödrost.
Det fanns en hårtork, strykjärn och strykbräda. Byggnaden hade hiss.
Badrummet var bra och balkongen var stor med 4 stolar, ett bord och en torkställning med tillhörande klädnypor. Vi hade fin utsikt över det vackra poolområdet.
Där var en enda säng och vi som är vana vid varsin stor säng med varsitt täcke hade lite besvärligt med att bädda bekvämt eftersom det inte fanns varsin filt.
Det var en bra TV med både engelska kanaler och svenska TV1.
Bra möblerat med två större fåtöljer, en stor byrå och en garderob.
Där fanns även ett låsbart kassaskåp. Ytterdörren hade två nyckellås och dessutom fanns en låsbar järngrind.
En stor mataffär låg alldeles intill och även ett par barer och restauranger.
10 minuters promenad ner till Los Cristianos centrum och hamnen och stranden.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
feb 28 2018
gracias de todo, una cosa la cama es de matrimonio y de 150 cm. la que se usa en españa normalmente :-) un saludo...
grazie 1000,solo una cosa riguardo al letto che è un matrimoniale da 150 cm, quello che si usa in spagna normalmente e in tante altre nazioni :-)
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera