Omdömet skrevs 9 mars 2019

Det var tredje gången vi bodde på detta hotell. Läget är helt perfekt med direkt acces till gågatan i Los Cristianos. Bra frukost med både varm och kall mat. Fin balkong med utsikt över torg och gågata. Man borde ställa ut mer bekväma stolar på balkongen (det är järnstolar som är väldigt obekväma). Poolområdet på taket är mycket bra och har gott om solstolar. Poolen var kallare än den brukar. Jag kan verkligen rekommendera detta hotell om man vill bo centralt i Los Cristianos.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Lommabo
MARIA JESUS R, Guest Relations Manager på LABRANDA Reveron Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2019

Dear Lommabo,

Thank you for your kind comments on this website. I am pleased to read that you had a fantastic stay one more time and found the staff 'make' the hotel and your stay memorable and enjoyable, it is such a pleasure to receive such positive feedback.

For you next stay, we will be delighted to provide soft pillows for the chairs. We can arrange for all our guests.

I truly hope to welcome you back in the not so distant future. Please do not hesitate to contact me should you require any assistance in the future.

Kind regards,
Eva Herrera
Labranda Hotel Reveron Plaza

Omdömet skrevs 25 februari 2019 från mobil enhet

Omtanke, vänlighet och perfekt service. Trevlig bar i lobbyn som verkligen inbjöd till att vistas i. Trevlig och välskött pool på taket. Frukosten, där man kunde ta av ett bra smörgåsbord och dessutom beställa olika varma rätter som ingick i frukosten, sköttes effektivt och vänligt. Det bra och välstädade rummet hade helt rent men något slitet badrum.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack Solskensminnen
MARIA JESUS R, Manager på LABRANDA Reveron Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2019

Thank you for your comments,
We feel sorry about the bathroom wasn't as good as you expect.
We are very happy to know that you enjoy your holidays with us.
We expect to see you again,
Best regads,
Edgar

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt fint hotell med jättetrevlig personal!
Sköna sängar och god frukost med stort utbud, det enda negativa var den tidiga och väldigt bullriga rengöringen av torget utanför.
Kommer att åka tillbaka hit flera gånger!

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Åsa M
MARIA JESUS R, Director de Relaciones con Clientes på LABRANDA Reveron Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Kära Åsa,

Tack så mycket för din recension och så trevliga ord om vår personal. Vi är mycket glada att du har haft din vistelse och du vill komma tillbaka.

Vi ser fram emot att välkomna dig igen!
Vänliga hälsningar,
Aneta

Hotel Labranda Reveron Plaza

Omdömet skrevs 21 april 2017

Vi var en vecka på Teneriffa, hotell Reveron Plaza ligger mitt i centrum av Los Cristianos och är nära till allt. stranden är ca 10 minuter från hotellet, en fin och vacker strand. Jag rekommenderar restaurangen "HABIBI" som ligger bara 5 minuters gångavstånd från hotellet, de har fantastiska maträtter från Mellanöstern. En annan upplevelse var att vi hade en dags utflykt till Al-Teide berget.

Rumstips: Rum utsikten mot havet var lugnare än det mot Torget (kyrkan)
Datum för vistelsen: december 2016
1  Tack mujdeb2017
MARIA JESUS R, Manager på LABRANDA Reveron Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2017

Dear Mujde B,

We would like to thank you for your friendly comment. Feedback helps us to improve our services.
We´re happy that you have enjoyed your stay and we do hope to welcome you again here at the Reveron Plaza.
Friendly regards,
The hotel management

Omdömet skrevs 9 april 2017 från mobil enhet

Centralt hotell. Bra rum. Bra frukost. Nära till strandpromenad, restauranger och shopping. Tyst trots läget mitt i centrum. Inget för barnfamiljer med små barn.
Bra pool på taket med bar med happy hour

Datum för vistelsen: april 2017
1  Tack Dallas1957
MARIA JESUS R, Manager på LABRANDA Reveron Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2017

Dear guest,
thank you so much for your positive feedback, here on tripadvisor.
We are very happy that you´ve enjoyed your stay with us, The Labranda Reveron plaza hotel.
Hopefully we will see you again in the near future.
Kind regards,
the hotel management