“Steakhouse”

Rankad som nr 45 av 441 Restauranger i Los Cristianos
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs maj 23 2017 från mobil enhet

Mycket god mat både kött o fisktrevlig personal. Mycket folk men bra service. Kommer gärna tillbaka hit

Tack Karin Skans S

Omdömet skrevs februari 28 2017 från mobil enhet

Supergod mat, bra priser och trevlig personal. Barnvänligt. Alla i vårt sällskap hade samma uppfattning. Rekommenderas.

Tack Roger U
Omdömet skrevs februari 21 2017

Vi går ofta hit när vi är där nere och maten är alltid lika god och personalen bemöter en väldigt trevligt och personligt.

Tack rebeckahusberg
Omdömet skrevs januari 2 2017

Då vi inte gillar restauranger som har personal som står och gör reklam för stället (inkastare) så förstod vi att detta ställe inte behövde det, dom hade fullt ändå och efter besöket så visste vi varför. Maten var utsökt och servicen var fantastisk, läget kunde vara bättre, men maten och servicen var så bra så vi gick tillbaka sista kvällen med samma uppfattning. Jag kan varmt rekommendera denna restaurang.

Tack Crille52
Secundino L, Gerente på Shorthorn Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade januari 7 2017

Thank you very much for your opinion, we are very happy to receive it, we hope to see you soon, for this we work very hard happy new year

Omdömet skrevs mars 29 2016

En mycket bra grillrestaurang där vi åt grillad kycklingfile som var mycket bra och verkligen smakade grillat! Servicen var toppen och personalen var jättetrevlig. En restaurang som vi kommer att återbesöka vid nästa tillfälle i Los Cristianos.

Tack ElHj
cachafol, Gerente på Shorthorn Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade mars 31 2016

the team Shorthorn restaurant, work hard and put all our efforts and love at work, to try to make all our guests leave satisfied. thank you very much for your comment and hope to see you soon

Resenärer som tittade på Shorthorn Restaurant tittade också på

Los Cristianos, Arona
Los Cristianos, Arona

Besökt Shorthorn Restaurant? Berätta vad du tyckte!