Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på TripAdvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning
  • Bästa pris-garanti

översatt av Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Los Cristianos
från 35,30 US$
från 88,20 US$
från 252,90 US$
från 70,60 US$
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Här finns mysiga barer som serverar både enklare rätter och stadig lunch. Utsikt över playan och strandpromenaden, inte direkt handikappvänligt då det är många trappor upp till serveringarna. Om man har svårt att gå i trappor kan det vara en bra idé att gå in via huvudgatan på själva baksidan av baren. Härligt att hänga vid och se på folk och havet. Toppen!

Tack ChristinaochPelle
Omdömet skrevs 6 mars 2018

En lång ochhärlig beach med gott om plats. Strandpromenaden går parallellt med beachen! Gott om barer och resturanger efter strandpromenaden. Flera större köpcentra.

Tack Hans-Olof S
Omdömet skrevs 9 februari 2018 från mobil enhet

Fin sandstrand, tillgänglig även med rullstol, solstolar uthyres, dusch på stranden. Fanns fint promenadstråk ovanför. Restauranger och kiosker.
Badvakt och varningsflaggor. Fanns även flytande vattenleksak längre ut i vattnet men den var avstängd p.g.a hård vind denna dag.

Tack Susann E
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Fin botten, klart och rent vatten.Bra sand Välordnat med toa och dusch. Dyra solstolar att hyra med parasoll (12euro)

Tack Amie F
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Vi har legat och solat på den här stranden några dagar och den är jättefin. Mannen badade, själv tycker jag det är för kallt. Vi har inte hyrt solstolar utan legat på sanden, och det har varit perfekt. Lite trött på försäljarna som försöker sälja på en stranddukar trots att vi tydligt ligger på sådana och inte är i behov av nya. Men de går när man nonchalerar dem.

Tack Janet_H67