“Bra och familjärt ”

Rankad som nr 46 av 491 Restauranger i Los Cristianos
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Efter en misslyckad middag under gårdagen tog vi TripAdvisor och letade lokala restauranger och den hade bra omdömen så vi gjorde ett försök och kan konstatera att vi är nöjda. Bra mat, bra personal och mycket goda drinkar.
Den udda underhållningen som vi först trodde skulle förstöra kvällen slutade med goda skratt för hela familjen. Tack för en bra kväll.

Tack Micke T

Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

Ordinärt grillspett, ej riktigt grillad kyckling var svagt rosa inuti, även köttet kunde vara lite mer grillat så att kanterna hade lätt brända kanter. BBQ såsen var däremot god. Känns som att köket hastat fram maten utan någon större tanke på resultatet.

Tack H H
Omdömet skrevs 4 februari 2016 från mobil enhet

Besökte cabanas cocktail lounge vid strandpromenaden. God mat och fina upplägg. Blev ordentligt mätta. Fin sangria!

Tack Sara S
Omdömet skrevs 6 augusti 2015 från mobil enhet

Väldigt god mat till bra pris. En trubadur utanför som spelar lugn och fin musik. Mysigt ställe. Rekommenderas helt klart. Och sist men inte minst : gratis wifi som dessutom var bra

Tack pluppe00
Omdömet skrevs 21 november 2013

En fantastisk trevlig familjekrog där du kan få allt från mat till drinkar och mycket trevlig atmosfär, krogen drivs av en familj pappa med söner samt mamma i köket, vi tillbringade flera trevliga kvällar med god mat och dryck till mycket förmånliga priser. TV med internationell fotboll Rekommenderas varmt... Vi återkommer till Cabanas ...

• Atmosfär
Tack SBM M

Resenärer som tittade på Cabanas tittade också på

Los Cristianos, Arona

Besökt Cabanas? Berätta vad du tyckte!