“Okej...”

Rankad som nr 115 av 492 Restauranger i Los Cristianos
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 15 augusti 2018 från mobil enhet

Maten är okej lite dyrare restaurang.
Servicen var ok tog lång tid dock.
Sedan fick vi soptömmning av köket ett bord bort på uteserveringen mitt i vår middag. Kändes inte bättre med det inslaget.

Tack percy912

Omdömet skrevs 6 april 2018 från mobil enhet

Suuupergod pizza, speciellt den med parmesan och aubergine. Lugn gata utan hög musik eller inkastare. Ok service. Äter där gärna igen.

Tack Maria S
Omdömet skrevs 25 mars 2018

Trevlig restaurang utan påträngande inkastare. Personalen var väldigt professionell och trevlig. Maten var ingen upplevelse men var inte dålig. Ingen egentillverkad efterrätt.

Tack Erland S
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Maten är okej, men inte mer. En del av servitörerna kanske skulle byta arbete, gav ett intryck av att vi som kunder skulle vara glada att vi fick äta där.

Tack ale723
Omdömet skrevs 30 december 2017 från mobil enhet

Vi blev utskällda av personalen när endast en i sällskapet beställde mat, och resten av oss desserter.

Tack HeleneL819

Resenärer som tittade på Linares tittade också på

Teneriffa, Kanarieöarna

Los Cristianos, Arona

Besökt Linares? Berätta vad du tyckte!