“Mätt och belåten”

Restaurant Mongolian BBQ
Rankad som nr 62 av 494 Restauranger i Los Cristianos
Kök: Sushi, Asiatiskt, Grill, Kinesiskt, Japanskt, Mongoliskt
Bra för: Större grupper, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Affärsmöten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Buffé, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 9 december 2017 från mobil enhet

Valde denna restaurang de två sista dagarna på denna semester, då det kändes bra att låta ögat bestämma vad man var sugen på. Konceptet med en buffe där man själv komponerar en meny med soppa, förrätt, varmrätt,dessert passade oss bra. Soppan var ingen höjdare, så vi satsade på sushi och vitt vin, därefter lämnades fiskfileer, räkor och grönsaker över till kockarna som wokade ihop en smakfull mix. Valet föll sedan på marinerad kyckling och biff som flamberades tillsammans med en bbq-sås. Blev riktigt bra. Desserten blev glass i olika smaker samt diverse små bakverk. Bra service och mat för de flesta magar. Med vitt vin, en flaska rött, vatten, kaffe och en whiskey landade vi på knappt 60 euro för två. Prisvärt enligt oss i alla fall.

Tack Gsvbg

Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Min mor och jag gick dit för att äta middag och valde deras buffé. Servitören frågade om vi varit där förut vilket vi inte hade. Han erbjöd sig då att visa hur det gick till att välja mat och hur man fick den lagad. Alla i personalen var mycket tillmötesgående och trevliga. Lokalen var ren och trevligt inredd. Dock var stolarna låga eller borden höga.

Maten var mycket bra. Det fanns många alternativ att välja på, både redan tillredd och din egen blandning. Köttdisken kändes välsorterad och fräsch, grönsakerna fylldes ständigt på och det fanns ett tiotal sorters såser att välja mellan. Efterrättsbordet var väl planerat och allt var uppdelat i lagom portioner.

Vi kan inget annat än rekommendera alla att äta där.

Tack Linda P
Omdömet skrevs 22 april 2017

Vid val av buffen ingår: soppa med bröd, salladsbar, kinesiska smårätter inklusive stekt anka i tunna pannkakor samt sushi och huvudrätten den Mongoliska Barbequen.
Man plockar själv och äter så mycket man orkar.

Tack ake724
Omdömet skrevs 19 februari 2017

Har förutom en vanligmeny, buffe´ som verkligen är att rekommendera. Buffe´n är riklig med två soppor, många förrätter (särskilt revbensspjällen som verkligen är goda). Varmrätten komponerar man själv av olika kött eller fisk, ris eller nydlar samt grönsaker. Det tar man sedan fram till kockarna vid stekbordet som färdiställer rätten. Därefter väntar desserten. Prisvärt ochmycketgott.

Tack NalleB_13
Omdömet skrevs 25 oktober 2016 från mobil enhet

Trevlig personal. Mycket väl presenterat med "självplock" i flera steg. Fräscht och gott mycket att välja på. Väl tillagad wook Man blir MYCKET mätt

Tack Apelsol

Resenärer som tittade på Restaurant Mongolian BBQ tittade också på

Los Cristianos, Arona

Besökt Restaurant Mongolian BBQ? Berätta vad du tyckte!