Omdöme om Guayero 3

Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Dåligt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Christina ...
1 omdöme
“Blandade känslor”
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan för en vistelse i november 2019

Trevlig lgh med bra Internet. Fjädrar som stack upp i ryggen från sängarna, rostigt torkställ. Ingen kaffekokare eller Micro. Poolmrådet öppnade 11 på fm! Låst poolområde hel dagen där man fick öppna med nyckel för att komma ut därifrån. Svårt med bara en nyckel /familj. Fin pool. Enbart spansktalande personal o obefintlig reception.

Datum för vistelsen: november 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera