“Otroligt god mat som vanligt”
Omdöme om Habibi

Habibi
Rankad som nr 69 av 433 Restauranger i Los Cristianos
Kök: Libanesiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Otroligt god mat som vanligt, alltid den kulinariska höjdpunkten på vår Årliga vinterresa. Verkar bli mer å mer populärt för varje år dock så nästa år lär vi boka i förväg. Stort tack till personalen är väl på sin plats!!

Datum för besöket: februari 2020
Tack malmist
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 369)

Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

Svårt att hitta en bättre restaurang i Los. Cristianos. Vi har besökt den minst 15 gånger under de åtta år vi besökt Teneriffa. Alltid lika bra mat och trevlig service. Personalen kan verkligen sitt jobb! Men boka bord för säkerhets skull!

Datum för besöket: januari 2020
Tack nalars1
Omdömet skrevs 7 november 2019 från mobil enhet

Helt perfekt i alla avseenden. 10 poäng av tio! Maten toppklass, mysig miljö, hjälpsam personal. Kunde inte önskat oss bättre!

Datum för besöket: november 2019
Tack rammahh2019
Omdömet skrevs 30 mars 2019 från mobil enhet

Återigen full poäng med råge till Habibi. Vi åt falafel till förrätt, gudomlig i smak och konsistens. Varmrätten blev lamm kebab, vilka smaker på lammet, riset och såserna, oslagbart. Efterrätt glass med frukter. Favoritvinet San Valentin förstås.
En ljuvlig kväll med solnedgång bakom La Gomera och den bästa maten i Los Christianos.

Datum för besöket: mars 2019
Tack AnnochDennis
Omdömet skrevs 19 mars 2019 från mobil enhet

En riktig favorit! Sangrian jättegod, hummus & avokado perfekt förrätt. Sallad kerkuki med kyckling godaste salladen jag ätit.
Underbar utsikt, värd många besök på en vecka.

Datum för besöket: mars 2019
Tack Christina50564

Resenärer som tittade på Habibi tittade också på

Los Cristianos, Arona
Playa de las Americas, Arona

Playa de las Americas, Arona

Besökt Habibi? Berätta vad du tyckte!