andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Dåligt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 2 Skribent
7 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Bra läge, varierad status på rum”
Omdömet skrevs 27 mars 2019 för en vistelse i mars 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi åkte hit samtidigt som mina föräldrar. Vi fick ett rum mot stora vägen, sol på morgonen framtill 14. Hela morgonen lät det som vi befann oss på en byggarbetsplats. Lunchenspenderas där i början men sedan satt vi inne... städerskorna vill inte förstå vad vi säger. Nonchalerar att vi vill byta rum.

Datum för vistelsen: mars 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera