“Underbar restaurang med en”
Omdöme om Arte del Gusto

Arte del Gusto
Rankad som nr 20 av 432 Restauranger i Los Cristianos
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Underbar restaurang med en service som är topnotch. Maten var det bästa jag ätit. Tillsammans med vinpaketet var detta en resa mina smaklökar sent skall glömma.

Vi kommer tillbaka. Med vänlig hälsning, Björn och Maria Sverige

Datum för besöket: februari 2020
Tack Björn H
natalijak785, Owner på Arte del Gusto, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2020

Thank you so much, looking forward to see you back!

Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Mycket imponerande rätter. Inte dyrt med tanke på kvalitén och antal rätter. Trevlig och kompetent personal. Vi återkommer.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 721lottas
natalijak785, Владелец på Arte del Gusto, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2020

Thank you very much for your opinion, look forvard to see you back!

Omdömet skrevs 2 januari 2020 från mobil enhet

Rätt så bra. Har ätit godare. Vi åt nyårs menyn, kändes som om dom stressade.
Nästan innan vi ätit första rätten kom andra. Hade önskat lite längre paus mellan rätterna.

Datum för besöket: januari 2020
Tack OnAir67670
Omdömet skrevs 28 december 2019

Avsmakningsmeny som är välkomponerad och ett lika bra vinpaket till. Mycket bra service och härlig stämning. Kan verkligen rekommendera ett besök hit.

Datum för besöket: december 2019
Tack write4joy
natalijak785, Владелец på Arte del Gusto, svarade på det här omdömetSvarade 29 december 2019

Thank you so much for your opinion!!!!

Omdömet skrevs 3 december 2019 från mobil enhet

Arte del Gusto är en av Los Cristianos få pärlor av restauranger, som verkligen levererar!

Fantastiska rätter, lagade på förstklassiga råvaror, utmärkta smaker och fantastiska uppläggningar!

Dessutom möts du som gäst, av underbar personal, med känsla för service på hög nivå!

Datum för besöket: december 2019
1  Tack 31annikal
natalijak785, Owner på Arte del Gusto, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2019

Thank you so much for your opinion!!!

Resenärer som tittade på Arte del Gusto tittade också på

Los Cristianos, Arona
Los Cristianos, Arona

Besökt Arte del Gusto? Berätta vad du tyckte!