“Rekommenderar denna Restaurang”

Rankad som nr 64 av 431 Restauranger i Los Cristianos
Bra för: Större grupper, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Alltid lika bra mat och ett trevligt bemötande som vanligt.Tycker det är trevligt när någon fyller år å hela personalen sjunger

Tack 829ulfu
Skriv ett omdöme.Omdömen (3 233)

Omdömet skrevs 28 januari 2020 från mobil enhet

Maten var bra och bra tillagad. Bra grillsmak på både kött och kyckling. Lite besviken på entrecoten som var mer som ryggbiff men annars inget att anmärka på. Trevlig personal och bra atmosfär!

Tack npontus
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Vi var på besök med familjen och fick väldigt fin service. Barnen kunde beställa "special" från riktiga menyn, de är kräsna gäster. Vi åt båda oxfilé med pepparsås vilket var ganska smaklöst men med fin kvalitet på kött och grönsaker. Lyckades inte pricka stekgraderna (rare och medium-well). Personalen, ffa David, lyckades dock kompensera det hela genom ett härligt bemötande med många skratt!

Tack X3488UGmariae
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Bra fish and chips och friterad bläckfisk. Oväsen om man sitter längre in i restaurangen. Har luncherbjudande.

Tack 124boo
Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Trevlig personal, god mat, bra service. Tråkig utsikt men gör inte så mycket, känns lyxigt ändå pga fin och mysig inredning.

Tack neasunshine

Resenärer som tittade på Chill Out tittade också på

Los Cristianos, Arona

Playa de las Americas, Arona
Los Cristianos, Arona

Besökt Chill Out? Berätta vad du tyckte!