“Lgh vid havet”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Svalsta
2 omdömen
“Lgh vid havet”
Omdömet skrevs 16 januari 2020 för en vistelse i december 2019

Härlig nyrenoverad lägenhet bara några meter från havet. Terrass i söderläge, utsikt över hamnen och solnedgången. Nära till allt!

Datum för vistelsen: december 2019
Omdömet skrevs 22 februari 2018 för en vistelse i februari 2018

Datum för vistelsen: februari 2018
Svar från företaget
feb 25 2018
Thank you very much for your nice review. You are welcome back anytime.
Kopavogur, Island
Omdömet skrevs 27 januari 2018 för en vistelse i januari 2018

Datum för vistelsen: januari 2018
Svar från företaget
jan 29 2018
Thank you very much for your lovely words. Full renovation is planned for April this year to make it even more special. Welcome any time.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera