Omdömet skrevs 18 januari 2018 från mobil enhet

Bra all inclusive hotell
Mycket bra service
Maten är bra, mycket bra variation på alla tre mat tillfällena, vi har inte tröttnat än.
Tre bra barer, lite olika utbud gör också att man inte tröttnar så fort, dock lite rörigt i början att hitta allt

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Håkan N
r2pajarabeach, comercial på Hotel R2 Pajara Beach Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2018

Tack för dina ord och för att välja r2 Hotell för att tillbringa din semester.
Vi är glada att veta att du hade en trevlig vistelse och vi hoppas vi ses igen.R2 Hotels

Omdömet skrevs 19 december 2017 från mobil enhet

Ett jätte trevligt hotell med god Mat,fin utsikt över havet! Överlag ett hotell värt att besöka!! Ungefär 10min gång ner till byn om man vill ut på lite shopping. Finns möjlighet att utöva vattensporter i krokarna

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Tobias F
r2pajarabeach, comercial på Hotel R2 Pajara Beach Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2017

Tack för att du har valt R2 Hotell och din kommentar
Vi är glada att veta att du hade en mycket trevlig vistelse och vi hoppas vi ses igen.R2 Hotels

Omdömet skrevs 23 maj 2017

Trevligt hotell med all inclusive. Ett stort hotellkomplex men ganska ensligt. Eftersom det inte fanns några shoppingstråk och allt var inkluderat på hotellet, så blev det ganska billigt. Vi var där på träningsresa och vi var många deltagare då var det toppen men skulle jag åkt som par hade det varit lite väl off side. Hotellpersonalen var trevlig. Sängarna var stenhårda. Numreringen på våningarna var förvirrande våning 1 låg högst upp, allt var i suterräng så ibland var botten 6 ibland 7. Enda stället det gick att få WiFi var i hotellobbyn. Många trappor i området.

• Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack Ann-Sofie N
r2pajarabeach, comercial på Hotel R2 Pajara Beach Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 31 maj 2017

Tack för att du valde R2 Hotell och kommentarer.
Vi har tagit del av allt som vi anser att förbättra vår kvalitet och service, vi är glada att veta att du hade en trevlig vistelse och hoppas att se er igen.

Omdömet skrevs 7 mars 2017 från mobil enhet

God mat hela tiden (all inclusive), vacker trädgård och fint poolområde, rent och snyggt, lite sliten inredning....gymet behöver uppdatering och.......wifi på rummen saknades!!!
Credit för artig och uppmärksam personal med bra service!

Bodde här: mars 2017, reste med familjen
Tack Carita Å
r2pajarabeach, comercial på Hotel R2 Pajara Beach Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2017

Tack för att du väljer R2 hotell och kommentarer
Vi är glada att du hade en trevlig vistelse och hoppas att se dig igen.

Omdömet skrevs 1 mars 2017

Det är en stor anläggning, men man känner sig snart som hemma. Rummet hade balkong och utsikt mot havet och parken med palmer och pooler. Maten var med all-inclusive obegränsad, liksom dryckerna. Under en vecka hinner man förstås se alla sorters sallader, efterrätter, grillat, osv, men variationen var stor. Personalen var hjälpsam och effektiv. Nära till havet och promenader längs stränderna. Temperatur i feb, cirka 19-20 både i pool och hav. Gratis wifi i loungen, men mycket dålig (räcker för cirka 5 personer åt gången).

Tips för att välja rum: En resa till Morro Jable rekommenderas. Man kan gärna åka lokalbuss, €4 enkel.
  • Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack alfapetter
r2pajarabeach, comercial på Hotel R2 Pajara Beach Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2017

Tack för att du R2 hotell och kommentarer.
Vi har tagit del av alla som kommer att hjälpa oss att förbättra vår kvalitet och service
Vi är glada att du hade en trevlig vistelse och hoppas att se dig igen.