Omdömet skrevs 19 december 2017 från mobil enhet

Ett jätte trevligt hotell med god Mat,fin utsikt över havet! Överlag ett hotell värt att besöka!! Ungefär 10min gång ner till byn om man vill ut på lite shopping. Finns möjlighet att utöva vattensporter i krokarna

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Tobias F
r2pajarabeach, comercial på Hotel R2 Pajara Beach Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2017

Tack för att du har valt R2 Hotell och din kommentar
Vi är glada att veta att du hade en mycket trevlig vistelse och vi hoppas vi ses igen.R2 Hotels

Omdömet skrevs 23 maj 2017

Trevligt hotell med all inclusive. Ett stort hotellkomplex men ganska ensligt. Eftersom det inte fanns några shoppingstråk och allt var inkluderat på hotellet, så blev det ganska billigt. Vi var där på träningsresa och vi var många deltagare då var det toppen men skulle jag åkt som par hade det varit lite väl off side. Hotellpersonalen var trevlig. Sängarna var stenhårda. Numreringen på våningarna var förvirrande våning 1 låg högst upp, allt var i suterräng så ibland var botten 6 ibland 7. Enda stället det gick att få WiFi var i hotellobbyn. Många trappor i området.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Ann-Sofie N
r2pajarabeach, comercial på Hotel R2 Pajara Beach Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 31 maj 2017

Tack för att du valde R2 Hotell och kommentarer.
Vi har tagit del av allt som vi anser att förbättra vår kvalitet och service, vi är glada att veta att du hade en trevlig vistelse och hoppas att se er igen.

Omdömet skrevs 7 mars 2017 från mobil enhet

God mat hela tiden (all inclusive), vacker trädgård och fint poolområde, rent och snyggt, lite sliten inredning....gymet behöver uppdatering och.......wifi på rummen saknades!!!
Credit för artig och uppmärksam personal med bra service!

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Carita Å
r2pajarabeach, comercial på Hotel R2 Pajara Beach Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2017

Tack för att du väljer R2 hotell och kommentarer
Vi är glada att du hade en trevlig vistelse och hoppas att se dig igen.

Omdömet skrevs 1 mars 2017

Det är en stor anläggning, men man känner sig snart som hemma. Rummet hade balkong och utsikt mot havet och parken med palmer och pooler. Maten var med all-inclusive obegränsad, liksom dryckerna. Under en vecka hinner man förstås se alla sorters sallader, efterrätter, grillat, osv, men variationen var stor. Personalen var hjälpsam och effektiv. Nära till havet och promenader längs stränderna. Temperatur i feb, cirka 19-20 både i pool och hav. Gratis wifi i loungen, men mycket dålig (räcker för cirka 5 personer åt gången).

Rumstips: En resa till Morro Jable rekommenderas. Man kan gärna åka lokalbuss, €4 enkel.
Datum för vistelsen: februari 2017
Tack alfapetter
r2pajarabeach, comercial på Hotel R2 Pajara Beach Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2017

Tack för att du R2 hotell och kommentarer.
Vi har tagit del av alla som kommer att hjälpa oss att förbättra vår kvalitet och service
Vi är glada att du hade en trevlig vistelse och hoppas att se dig igen.

Omdömet skrevs 14 februari 2017

Stort hotell med en del allvarliga problem!

Trevlig personal med undantag från några i receptionen bl.a Juanmy som dumförklarade oss med att solen skiner på utsidan när min flickvän frågade om vi kunde få byta rum till ett med eftermiddag/kvällsol.

Värt att notera att vårt första rum 1530 läckte det vatten från AC'n som blev till en pöl på golvet i entrén. Spotlight i hallen hängde ner löst i sina trådar.Felanmälde andra dagen men var ej åtgärdat efter 5 dagar. Dåligt!
Hotellchefen miss Chai Lee hjälpte oss dock med rumsbyte efter 5 dagars tjat.

Jonathan i snackbaren är supertrevlig, borde vara manager för hotellet!
Servicepersonal i städ och restaurang jobbar mycket hårt & effektivt.

Det städas i princip dygnet runt, vilket innebär att det är rent överallt men att man störs av städvagnarna som rullar förbi utanför hotelldörren både sent på kvällen, natten och tidigt på morgonen. Sängarna är stenhårda och slitna med madrassfjädrar som känns direkt mot kroppen. Övriga möblemanget i dom offentliga ytorna på plan 3 och 6 mycket slitna.
Hyffsad mat i varierat utförande om än ofta smaklös.

Mycket fåglar, framförallt duvor på uteserveringarna, gäller både snackbar och restaurang. Dom sitter på stolar och bord, promenerar runt bland våra fötter och flyger lågt förbi i huvudhöjd. Ohygieniskt, smaklöst och risk för smitta. Påtalade detta för mangement (reception och mellanchef i restaurang) men inget hände på de 2 veckor vi var där. Dåligt!

Kalla pooler med undantag för barnpool/handikapp pool där vi ej ville bada pga risk för kiss i vattnet.

Tveksamt om det någonsin blir återbesök :-(

Rumstips: Ju högre upp desto bättre!
Datum för vistelsen: januari 2017
2  Tack Robert L
r2pajarabeach, comercial på Hotel R2 Pajara Beach Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2017

Dziękujemy bardzo za wybranie R2 Hotels i napisaniu komentarzy.
Przykro nam, że Państwa pobyt nie był taki, jaki Państwo oczekiwali; zanotowaliśmy wszystko i jak najbardziej weźmiemy to pod uwagę, co pomoże nam poprawić jakość oferowanego serwisu. Mamy nadzieję ugościć Państwa ponownie.