Ja, här gick det fel från början kan man säga. Rummet vi fick var rejält ostädat, tjocka damlager på både hyllor , telefon och golv. Dessutom var rummet direkt i början av korridoren med klinkersgolv utanför, hissarna endast några meter bort... Vi fick inte många timmars sömn de första nätterna! Dessutom fick jag min helvita piké nersprutad med rödvin andra kvällen i matsalen, då deras rödvinstappkran inte fungerade som den skulle. Som plåster på såren skickade direktionen en flaska bubbel till oss på rummet, bad om ursäkt för det som hänt. Flaskan hade vi inte någon användning av... kylskåpet fungerade inte...
Men, de tog hand om min piké och den blev ren till min stora förvåning. Vi fick byta till ett annat rum, samma prisklass men ändå både större och mer utrustat (fungerande kyl dessutom), och med större balkong.
Maten är som vanligt när det gäller all-inclusivehotell, ok men samma, samma hela tiden. Det som blev pärlan på veckan var den lilla "Tapasbaren" som låg undangömd i hotellets ena hörn. Här hade man mer variation på lunchmaten, god service och lagom stort. Rekommenderas!
Totalt sett blev väl veckan ändå ganska ok. Receptionspersonalen gjorde vad de kunde när det inte blev som det skulle. Heder till dom, men det hjälper bara halvväg då det finns en hel del brister både materiellt och bland personal.
Mitt betyg blir bara nätt och jämt - Godkänt...Mer
- Kostnadsfri parkering
- Pool