Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

Toppen fint hotell! God mat och service. Fint och lugnt poolområde.
Gymmet är jättefint och rymligt med utsikt över havet.
Dock så var rummet/badrum lite slitet.
Strandpromenaden är lång och bjuder in till jogging.

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack Carvedgrene
Omdömet skrevs 23 januari 2017

Mycket fint hotell med vackert poolområde. Maten var den bästa vi ätit på ett charterhotell. Mycket stort urval, goda rätter. Hela tiden uppmärksam och trevlig service i reception och matsal. Rummet var mindre än väntat och den så kallade luftkonditioneringen ett skämt.

Tips för att välja rum: Välj havsutsikt och försök att få rum på våning 3 eller 4
  • Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack glasse44
Omdömet skrevs 6 november 2016

Mycket fint hotell, underbar personal glad och hjälpsam i alla situationer. Deras separata områden inom "The Level" - fantastiska!
Väldigt brett omfång av val på frukosten, allt som allt underbar upplevelse. Deras wifi funkade dock nästan aldrig i rummet ( vi bodde i en "grand suite), men utan problem runt om i hotellets nedre våning/poolområden etc.

• Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack _juliia_09
Omdömet skrevs 12 maj 2016

Härligt hotell om man köper till red level. Separat del för vuxna: red level där det finns fri cava, snacks, fika mm. Bali beds är nästan ett måste, har då garanterade solstolar, en balisäng, frukt och vatten mm. Drinkarna på red leverområdet kostar extra men ingår i all inclusive på den andra delen av hotellet vilket var mkt märkligt.

Red level har även en separat lounge med cava och tapas på em.
Alla måltider i bufferestaurangen var ok, alltid kockar som lagade till fisk/kött mm på beställning. Inte det godaste jag ätit men helt ok. Lätt värt att bo i en suite med jacuzzi både inne och ute. Endast 18 års gräns på red level sidan, inte övriga hotellet.
Mkt dåligt wifi, fungerade endast utanför rummen i de allmänna utrymmena.

Ingen strand direkt men strandpromenad och bra löparrundor längs med havet. God glass längre bort i "byn". Hit åker man för att stanna på hotellet och bara slappa!! åker gärna tillbaka för att vila upp mig, dricka och äta gott!

Tips för att välja rum: uppgradera till en suite med jacuzzi både inne och ute på balkongen
  • Bodde här: juni 2015, reste som ett par
1  Tack Frida N
Omdömet skrevs 2 februari 2016 från mobil enhet

Det bästa hotell jag bott på någonsin. Smakfullt inredda rum. Mycket vackra gemensamma utrymme t.ex foalje, matsal etc.....smyckade med vacker konst. Atrium ned mkt växter. Sanslöst vackert poolområde. Mycket serviceminded personal.

Bodde här: januari 2016, reste ensam
1  Tack Intebrunett