Omdömet skrevs 23 januari 2017

Mycket fint hotell med vackert poolområde. Maten var den bästa vi ätit på ett charterhotell. Mycket stort urval, goda rätter. Hela tiden uppmärksam och trevlig service i reception och matsal. Rummet var mindre än väntat och den så kallade luftkonditioneringen ett skämt.

Tips för att välja rum: Välj havsutsikt och försök att få rum på våning 3 eller 4
  • Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack glasse44
Omdömet skrevs 6 november 2016

Mycket fint hotell, underbar personal glad och hjälpsam i alla situationer. Deras separata områden inom "The Level" - fantastiska!
Väldigt brett omfång av val på frukosten, allt som allt underbar upplevelse. Deras wifi funkade dock nästan aldrig i rummet ( vi bodde i en "grand suite), men utan problem runt om i hotellets nedre våning/poolområden etc.

• Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack _juliia_09
Omdömet skrevs 12 maj 2016

Härligt hotell om man köper till red level. Separat del för vuxna: red level där det finns fri cava, snacks, fika mm. Bali beds är nästan ett måste, har då garanterade solstolar, en balisäng, frukt och vatten mm. Drinkarna på red leverområdet kostar extra men ingår i all inclusive på den andra delen av hotellet vilket var mkt märkligt.

Red level har även en separat lounge med cava och tapas på em.
Alla måltider i bufferestaurangen var ok, alltid kockar som lagade till fisk/kött mm på beställning. Inte det godaste jag ätit men helt ok. Lätt värt att bo i en suite med jacuzzi både inne och ute. Endast 18 års gräns på red level sidan, inte övriga hotellet.
Mkt dåligt wifi, fungerade endast utanför rummen i de allmänna utrymmena.

Ingen strand direkt men strandpromenad och bra löparrundor längs med havet. God glass längre bort i "byn". Hit åker man för att stanna på hotellet och bara slappa!! åker gärna tillbaka för att vila upp mig, dricka och äta gott!

Tips för att välja rum: uppgradera till en suite med jacuzzi både inne och ute på balkongen
  • Bodde här: juni 2015, reste som ett par
1  Tack Frida N
Omdömet skrevs 2 februari 2016 från mobil enhet

Det bästa hotell jag bott på någonsin. Smakfullt inredda rum. Mycket vackra gemensamma utrymme t.ex foalje, matsal etc.....smyckade med vacker konst. Atrium ned mkt växter. Sanslöst vackert poolområde. Mycket serviceminded personal.

Bodde här: januari 2016, reste ensam
1  Tack Intebrunett
Omdömet skrevs 10 december 2015

Fint hotel med mycket trevlig personal. Rummet var rent ock städningen var utmärkt .
Maten var helt fantastisk ! Tyvärr så var det oerhört många duvor vid uteserveringen.
Detta måste man göra något åt för det var en sanitär olägenhet !

Bodde här: december 2015
Tack Kjell N
HotelMeliaSalinas, Director de Relaciones con Clientes på Melia Salinas - Adults recommended, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2016

Kjære Kjell N,,
Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en kommentar om oss her på Melia Salinas.
Det gleder oss å høre at dere har hatt et flott opphold hos oss, og at dere trivdes både her på hotellet og i området.
Vi beklager de ulempene dere hadde på hotellet, men håper dere velger oss igjen ved deres neste ferie.

Med vennlig hilsen
Monica