Omdömet skrevs 23 mars 2018 från mobil enhet

Toppen hotell med allt som behövdes, trevlig personal och fräscha rum. Städerskan hittade vår dotters örhänge så vi slapp köpa nya. Lite blåsigt väder när vi var här men vi kommer gärna tillbaka......

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack SusanaL48
blas p, Gerente på HD Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Kära herr / fru,
tack så mycket att du har några minuter att kommentera vårt hotell. För oss är dess utvärdering väldigt viktigt, eftersom vi kan rätta till och kunna bättre uppfylla våra framtida kunder. Tack så mycket för att du väljer vårt hotell för att tillbringa din semester, och vi hoppas att vi ses igen här på HD Beach Resort & Spa.

Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

Ett väldigt rent och fräscht hotell,
Trevlig personal.
Strandpromenaden till centrum är fin.
God mat och dryck.
Bra underhållning för vuxna och barn.
Bra årstid med behaglig temperatur.
Fina pooler flera soldäck.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack ingesschakt
blas p, Gerente på HD Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Szanowni Państwo,
Bardzo dziękujemy za poświęcenie kilku minut na komentowanie naszego hotelu. Dla nas bardzo ważna jest ich ocena, dlatego możemy to poprawić i możemy zadowolić wielu klientów takich jak Ty. Dziękujemy bardzo za wybranie naszego hotelu na spędzenie wakacji i mamy nadzieję, że spotkamy się ponownie w HD Beach Resort & Spa.
Pozdrowienia z Lanzarote!

Omdömet skrevs 20 februari 2018

Trivsamt hotell med mycket trevlig personal. Rymliga rum med stort badrum och bra tryck i duschen. Maten är god och varierad men kanske lite slamrig miljö i restaurangen. Hotellet ligger nära stranden samt en fantastisk strandpromenad som sträcker sig många kilometer. Blåsigt klimat så vindjacka rekommenderas.

Bodde här: februari 2018
Tack Marit d
blas p, Gerente på HD Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2018

Dear Sir / Madam,
Tack så mycket för att du har några minuter att kommentera vårt hotell. För oss är det mycket viktigt för deras bedömning, så vi kan rätta till det och vi kan tillgodose många kunder som du. Tack så mycket för att du väljer vårt hotell för att tillbringa din semester, och vi hoppas vi ses igen här i HD Beach Resort & Spa.

Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

Fräscht hotell rent allmänt med hyfsad buffé till både frukost, lunch och middag. Maten kan bli lite tråkig över en veckas tid men det finns massor av fina restauranger i närheten.

Rummen är stora och har flera skandinaviska TV-kanaler. Stor balkong och städpersonalen är väldigt noggrann och respekterar ens tillhörigheter. De flyttar inte runt på grejerna utan städar runt omkring om jag lämnat en liten stia efter sig.

Underhållningen är också väldigt trevlig, där all personal får gästerna att känna sig delaktiga (för oss svenskar finns det även en grymt duktig personal bakom baren som hjälper oss få tummen ur röven).

Poolområdet är inte översvämmat av barn, men passar utmärkt även för barnfamiljer. Överlag känner jag att man inte kunde be om ett bättre hotell för sin första resa till Lanzarote. Rekommenderas!

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Robert V
blas p, Gerente på HD Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2018

Kära Herr / Fru,

Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Fantastisk personal, DJ och entertainment Dom gör allt för att vi ska känna hos välkomna och glada.

Hotellets manager är väldigt bra och trevlig!

I matsalen är det inte så kul , personalen kan inte engelska, maten är inget kul, förutom jul och nyårsmaten så är en pizza på byn ett bättre alternativ.
Vi var lovade en middag i ” A’la Carte restaurangen satt där en gång. Aldrig mer-katastrofal mat och personal.
Skippa den och gå ut och ät istället!

Bodde här: december 2017
Tack Björn B
blas p, Gerente på HD Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 5 januari 2018

Kära Herr / Fru,