Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 804)
Filtrera omdömen
2 804 resultat
Medlemsbetyg
2 211
389
111
54
39
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
2 211
389
111
54
39
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 804 omdömen
Omdömet skrevs 20 februari 2014

Var egentligen inbokade på systerhotellet Royal i början på februari.
Ville ha lugn och ro utan barn som lekte.
Fick erbjudandet att uppgradera till deras nya fantastiska Generation. Ingen extra kostnad.
Hade ingen info eller bilder, men 500usd checkar att använda på bla spa övertygade oss.
Dock skulle vi få vänta 4 timmar för att checka in. Efter att flyttat fram incheckningen ytterligare några gånger började vi bli irriterade. Fick då erbjudande om egen infinitypool om vi väntade ytterligare en timme. Tog det och fick det utlovade rummet, men ingen information över huvud taget om restauranger, aktiviteter, tider osv. Bara en tjej som bjöd på bubbel och berättade att allt var nytt och fint.
Fick ett mycket stort vardagsrum, soffa, matplats, barhörna och kök. Bar och kök var dock helt tomma, gissar att det är om man har en personlig kock och butler på rummet.
Två badrum, jacuzzi, dusch både inne och ut, uteplats och den egna pooldelen som övergick i balkongens infinity pool. Dag ett var det en infinity, sen saknades det en hel del vatten.
Första dagen funkade även det fina vattenfallet som låg mellan husen och rann ut i stora poolen.
Eftersom vi hade hörnrummet så var det en trevlig detalj som saknades.
Rummet saknade dörrknoppar och dörrstoppar till glasdörrarna, och eftersom det var fritt in från uteduschen stod dom och slog på nätterna.
Kylskåpet i köket förde liv, men var tomt så stängde det. Minibaren var inte heller tystgående och dessutom placerad i sovrummet istället för baravdelningen. Konstigt..
Man hörde tydligt när grannarna pratade. Skulle behöva lite mer isolering och lister i dörrarna.
Störst problem hade vi med städningen, dom 5 första dagarna lyckades vi inte få personalen att städa båda toaletter varje dag. När vi klagade kom dom istället med mer blommor till sängen.
Blev jättebra till slut när vi fick tag i rätt person. Hon verkade vara någon form av chef för anläggningen.
Kändes lyxigt och lite ovant när dom bäddade upp sängen, startade musik och ac på kvällen.
Detta försökte personalen göra även om vi var på rummet.
Flera gånger knackade det på dörren, bara för att fråga om allt var ok. Lite jobbigt, men förstår att dom menade väl.

Det visade sig att det fanns en policy som reglerade hur man utnyttjade checkarna.
Gick bara att använda om man uppgraderade till större spa behandlingar. Använde två , resten hamnade i soporna, blev helt enkelt för dyrt.

Stranden var rättså skitig, men ett helt gäng höll på och rensade så det löser sig säkert.
Dom har varit tvungna att bygga konstgjorda rev för att stoppa errosionen, ser inte roligt ut men säkert nödvändiga.
Tjejerna som tog upp drickabeställningar på stranden gick förbi hela tiden. Mycket trevliga och väldigt många drinkar kom dom ut med.

På Generations var två restauranger och två barer klara, förutom utegrillen.
Helt ok, och gott om plats. Håller på och färdigställer ytterligare två eller tre restauranger.
Hela bygget stod helt öppet så det var bara att gå in och titta. Även taket var bara att gå ut på vilket vi givetvis gjorde en kväll. Man är ju nyfiken. Taket hade ingen avspärrning, ingen belysning och inget räcke så det kunde gått riktigt illa.
Man kunde även utnyttja Royal och Casitas barer och restauranger.
Bufferestaurangerna var oftast lediga, men hade ändå kö in. Fattade aldrig varför.
Fanns en bra blandning av temarestauranger också, men räkna med två timmars väntelista.
Hörde många irriterade gäster som klagade på strulet att få en plats.
När man väl var inne fick man riktigt bra mat och fantastisk service.

Flera rum i källaren var inte öppnade. Såg att där var bla. var ett gym. Kommer säkert bli mer trevliga aktiviteter i dom andra så småning om.

Generations är ett fantastiskt hotell som kommer bli ännu bättre när det är färdigbyggt och personalen är intrimmad.

  • Bodde här: februari 2014, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
1  Tack tobiasrosen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
KarismaHotelsResorts, General Manager på Generations Riviera Maya by Karisma, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2014
Google-översättning

Dear tobiasrosen,

Thank you for your review. We hope to see you again here at Generations Riviera Maya for you to enjoy all the changes and oppenings that have already taken place since your visit.

Best,

Alejandro Lopez
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Bodde här: oktober 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
KarismaHotelsResorts, General Manager på Generations Riviera Maya by Karisma, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Bodde här: september 2018, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
KarismaHotelsResorts, General Manager på Generations Riviera Maya by Karisma, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Bodde här: november 2017
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
KarismaHotelsResorts, General Manager på Generations Riviera Maya by Karisma, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Bodde här: september 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
KarismaHotelsResorts, General Manager på Generations Riviera Maya by Karisma, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen