Omdömet skrevs 13 september 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt mellanklasshotell precis vid stranden. Härligt avslappnande atmosfär i den tillhörande restaurangen och bra priser. Rummen är fina och städningen bra. Det finns köksutrustning så man kan fixa frukost o lunch.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
1  Tack Frank E
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Hotellet låg bra vid havet men det väger inte upp.
Rummen städades inte på hela veckan.. det var sand över hela rummet.
Dom bäddade med samma påslakan hela veckan, vi provade att slänga alla sängkläder på golvet men då tog dom upp dom och bäddade med samma lortig lakan igen...
Kylskåpet lät konstant och det var svårt att sova på grund av det.
Sängarna var stenhårda, vi sov på Uppblåsbara luftmadrasser vi köpte.
Ingen pool och inga gratis solstolar.
Finns ingenting i köket att diska med och vi fick till och med köpa en vinöppnare själva.
Har varit på Zakynthos 3 gånger och detta var under all kritik.
Boka ett bättre hotell än detta!

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Emma R
Omdömet skrevs 8 augusti 2016 från mobil enhet

Om jag ska rekommendera något ställe att äta på i Laganas så är Blue Waves definitivt ett utav dem.
Supergod mat! Pröva laxpastan, du kommer inte bli besviken! Till efterrätt delar du och din vän/partner på deras cheesecake och "death by chocolate" och jag lovar er en trevlig och bitterljuv matkoma!

Bra läge vid stranden, trevlig personal, fläktar och AC finns.

Det negativa som drar ned till 4 istället för 5 stjärnor är deras vitlöksbröd. Torrt och osmakligt enligt min mening! Så skippa vitlöksbrödet! Annars, ett riktigt toppenställe!

Bodde här: juli 2016, reste med vänner
1  Tack Emelie E
Omdömet skrevs 22 augusti 2015

Hotellet drivs av en trevlig familj! De talar engelska och sonen kan några svenska ord ;) Väldigt trevligt bemötande vid ankomst!

Hotellet hade Wifi (Mot avgift). Hårtork fanns ej! AC kostade inte 330kr utan 42 euro = 420kr. Detta stod inte på Air tours hemsida!
Det vi inte gillade (ett gäng på 5 killar) var att lakanet byttes bara nån gång. Det var sand på lakanet vilket var otrevligt!
Handdukarna tvättades/byttes inte så ofta!!
Fanns inte mycket redskap i hotellet, ofta brukar detta finnas i ett hotellet som speciellt drivs av en familj!
Tvål, diskmedel, diskborste/svamp. Varför ska vi köpa allt?!

Annars låg hotellet ca 30m från stranden. Hotellet har även en restaurang och det finns en nära restauranger och minimarkets mittemot hotellet. Även en bankautomat ca 100m från hotellet. 10min promenad från bargatan (nattlivet).
Man får inte lyssna på högmusik efter kl 23:00 då detta var ett familj hotell.
Vakterna som jobbar där var trevliga, inga stränga eller arga killar!

Skulle rekommendera hotellet till andra pga väldigt trevligt folk som driver hotellet!

Tips för att välja rum: Vårt rum hade en stor balkong som var exakt ovanför entrén! Fin utsikt över gatan/restauranger och till höger fanns stranden!
  • Bodde här: augusti 2015, reste med vänner
Tack Fadi J
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 16 augusti 2015 från mobil enhet

Vi anlände vid Laganas i slutet av juli och vi inkvarterades în Blue waves hotel. Hotellet ligger i en zon, långt från buller från stationen. Det är beläget på stranden, som är mycket bekvämt.
Rummen är tillräckligt stort, städning är bra, men luftkonditioneringen är inte gratis, och det är nödvändigt: 5 euro för luftkonditionering, 3 euro för wifi/dag. Det är ett 3-stjärnigt hotell, det borde ingå i priset. Ägaren har en taverna, men den är lite dyrt. Vi hade inga inkluderade måltider, men det här var ett bra val eftersom det finns många restauranger i station och maten är billigt och utsökt.
Laganas är ett bra ställe att ha kul och det här hotellet är ett bra ställe att bo på!

Tack Iulia V