Omdömet skrevs 5 oktober 2017

Resan i sig var bra, zante är fint. Hotellet var rent ut sagt skit.
Rummet var så dåligt städat redan när vi kom. Vi fick själva börja städa för att ens kunna gå in i rummet. golvet smutsigt,badrummet var helt ostädat,handfatet hade massa smuts och duschen hade massa gamla tvålrester på väggen. Vi fick påpeka flera gånger under vår vistelse till receptionen att vår rum inte var ordentligt städat, men detta gjorde ingen skillnad. Vissa dagar var städerskan bara och bäddade sängen, ingenting utöver detta. Fick också bara rena handdukar och rena lakan, en gång på en vecka, fast att de var smutsiga. Riktigt ofräscht.
Sedan kostade allt pengar utöver vad man betalt, ac kostade(och det klarar man sig inte utan),kylskåp och säkerhetsskåp kostade också extra.
Frukosten ingick i priset, vi var där första morgonen, inget mer. Där fanns bröd, ost, skinka, två youghurter, kaffe och juice. Ingenting direkt att längta till på morgonen.

Rummen var väldigt lyhörda på kvälls/natttid då hotellet låg på bargatan. Vår balkongdörr gick heller inte att stänga eftersom låset på dörren var trasig.

Poolen och poolområdet var helt okej, Fanns alltid solstolar lediga, man behövde inte gå upp tidigt på morgonen för att få en stol. Kvinnan som jobbade i poolbaren ( Kristina) Hon var riktigt trevlig och rolig. Men ibland blev det för mycket. Det var riktigt hög musik många gånger och sedan skrek hon i någon mikrofon för att få kontakt med folk vid poolen. Det var roligt, men jobbigt om man faktiskt ville sola och njuta bara. Därför var vi inte heller vid poolen många gånger. Stranden låg just bakom hörnet och var mycket skönare.

Man fick inte heller sina pass ifrån receptionen förrän när man åkte hem. Vilket kändes riskabelt då de bara låg på en hylla. en av männen i receptionen var riktigt otrevlig. De dagar som han var där så valde vi att inte gå dir för att fråga efter hjälp.

Tips för att välja rum: Rummen som är ut mot poolen är tystare. De som är mot gatan hör ni allt ifrån.
  • Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack Jennifer L
Omdömet skrevs 4 oktober 2017 från mobil enhet

Skulle kunna få fyra stjärnor för läget och personalen, men är i behov av en ansiktslyftning. Frukostbuffén var under all kritik. Skippa drinkarna i poolbaren. Annars fräscht och fint poolområde ett stenkast från stranden.

Bodde här: oktober 2017
Tack Line R
Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Ett toppen hotell som passar som unga och gamla. Bra personal, vi fick mycket tips och råd till olika resor man kan besöka på ön. Även restaurangtips. Bra och fräsch frukost. Supergoda drinkar i baren och schysst pool. Vi är jätte nöjda och kommer garanterat komma tillbaka till detta hotell.

Bodde här: september 2017, reste med familjen
Tack jjennyy866
Omdömet skrevs 4 september 2017

Väldigt Nära till det mesta. Strand och restauranger fins det gott om , ligger på "huvudgatan". nattliv finns det gått om. inte så dyrt hotell, trevlig personal, bra bemötande. Och baren på hotellet är billig för dom som gillar det.

• Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack Rasmus N
Omdömet skrevs 4 september 2017 från mobil enhet

Enkelt men mysigt rum, trevlig personal och bartender. Väldigt prisvärt!! Mysig stämning och fin pool. Nära till allt, om man vill ha strand, restauranger, barer eller hyra bil, moped, fyrhjuling, båt och även butiker finns några steg ifrån hotellet.

Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack Amanda O