Omdömet skrevs 4 september 2017

Väldigt Nära till det mesta. Strand och restauranger fins det gott om , ligger på "huvudgatan". nattliv finns det gått om. inte så dyrt hotell, trevlig personal, bra bemötande. Och baren på hotellet är billig för dom som gillar det.

• Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack Rasmus N
Omdömet skrevs 4 september 2017 från mobil enhet

Enkelt men mysigt rum, trevlig personal och bartender. Väldigt prisvärt!! Mysig stämning och fin pool. Nära till allt, om man vill ha strand, restauranger, barer eller hyra bil, moped, fyrhjuling, båt och även butiker finns några steg ifrån hotellet.

Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack Amanda O
Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Jättemysig lagom stort hotell nära till både hav och stad. Hotellet ligger på bargatan vilken passar perfekt för de som vill festa. Prisvärt med god och enkel frukost, mycket trevlig personal. Bra musik vid baren och en underbar bartender!

Bodde här: augusti 2017
Tack Alice L
Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Litet men otroligt mysigt för oss som ville ha en sovplats nära till allt! Otroligt trevlig personal, speciellt bartendern vid poolen. Bra frukost för att vara så billigt att bo här! Vill tillbaka!!!!

Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack Malin E
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Bra hotellfrukost mycket variation. Rummen är bra, städade och fräscha. Rymligt rum. Skön pool. Finns en i personalen som heter Christina som är trevlig och hjälper till med allt. Väldigt
Tillmötesgående löser allt med glimten i ögat.

Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack Nima A